Njemački automobilski div Volkswagen predstavio je nove rezultate prodaje u 2019. iz kojih se vidi da je lani isporučio rekordnih 10,97 miliona vozila, piše BiznisInfo.
Godinu ranije VW je prodao 10,83 miliona vozila i bio je najprodavanija marka, ispred Toyote i Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse.
Novi podaci ukazuju da je VW na sjajnom putu da zadrži titulu najprodavanije marke i u 2019., iako ostali proizvođači još nisu objavili svoje brojke za prošlu godinu, komentiraju svjetski mediji.
Spomenuta alijansa i Toyota će u narednim sedmicama objaviti svoje brojke. No, Toyota je u decembru procijenila da će njena ukupna prodaja u 2019. biti 10,72 miliona.
General Motors je držao titulu najprodavanijeg brenda do 2008. kada ga je prestigla Toyota. Američki proizvođač više nije u vrhu nakon što je prodao svoj evropski biznis i zatvorio dijelove proizvodnje koji su mu donosili gubitke.
Ne jure prvu poziciju po svaku cijenu
Iz Volkswagena naglašavaju da im primarni cilj nije da budu prvi u svijetu po prodaji, već da su fokusirani na finansijski rezultat.
VW ipak drži lidersku poziciju od kada ju je preoteo od japanske Toyote.
Zanimljivo je da njemački gigant povećao prodaju uprkos padu globalnog tržišta automobila. To znači je povećao i svoj udio na tržištu na štetu konkurentnskih kompanija.