Kraj mita o njemačkom automobilu

0

Mit o njemačkom automobilu polako se bliži kraju, a to primjećuju i u Italiji, domovini nekih od najpopularnijih sportskih automobila.

Italijanski najpopularniji dnevni list, Correre della Sera, iznio je nekoliko razloga koji ukazuju na tešku sudbinu njemačke automobilske industrije, piše njemački Bild.

U izvještaju autor analizira problematična područja njemačke automobilske industrije, koje se odnose na visoke cijene energije i na poteškoće prodaje njemačkih automobilskih brendova u Kini.

– Nakon sankcija na ruski gas kao rezultat ruskog agresorskog rata protiv Ukrajine, troškovi energije su naglo porasli. Bez jeftinog gasa, automobili su postali znatno skuplji za proizvodnju – piše Bild.

Dodaje se da zahvaljujući protecionističkoj politici kineske vlade, koja preferira domaće proizvođače, njemački brendovi sve teže nalaze put ka kineskim potrošačima.

Osim toga, kako se ističe, njemački proizvođači automobila propustili su trend ka električnim vozilima i prekasno uskočili u taj vagon.

– Kina sada dominira tržištem, posebno kada su u pitanju baterije i softver. U skladu s tim, Nijemci takođe gube udjele na međunarodnom tržištu zbog kineskih proizvođača – objašnjava ovaj list.

Proizvodni kapaciteti njemačkih fabrika se više ne mogu iskoristiti zbog pada prodaje. Prošle godine, od ukupnog kapaciteta od oko šest miliona automobila, u Njemačkoj je proizvedeno samo oko četiri miliona, naglašava ovaj dnevni list.

Problemi koji su navedeni, kako je zaključeno, nisu privremene prirode, već se radi o fundamentalnim strukturalnim promjenama.

– Finansijski direktor VW-a Arno Antlitz (54) nedavno je izjavio da imaju još ‘najviše dvije godine da preokrenu situaciju’. Dakle, nije ostalo mnogo vremena da se spase mit o njemačkom automobilu – zaključuje ovaj list, prenose Nezavisne novine.