Konzum i Mercator gubitaši, Sarajevski kiseljak i Ledo u plusu

0

Obje Agrokorove maloprodajne kompanije, Konzum i Mercator, u BiH posluju s gubitkom, prema posljednjim zvaničnim podacima, dok Sarajevski kiseljak i Ledo Čitluk ostvaruju dobit. 

Konzum BiH je u prvom kvartalu ove godine ostvario gubitak prije kamate, poreza i amortizacije (EBITDA) u visini od 9,7 miliona kuna (oko 2,5 miliona maraka), prema novom izvještaju o stanju u Agrokoru. Kompanija je za prva tri mjeseca imala ukupne prihode od 311 miliona kuna (oko 82 miliona KM).

Prihodi Konzuma u BiH drastično su opali u drugom dijelu prošle godine kada se na tržište BiH vratio Mercator i preuzeo više od 80 Konzumovih prodavnica. Vjerovalo se da je to najbolji način da se riješi kriza s poslovanjem Agrokorove maloprodaje u BiH. 

No, i sam Mercator je prošlu godinu završio s gubitkom. Firma je na kraju 2017. u BiH imala gubitak od oko 6,5 miliona maraka. Mercator – BH d.o.o. ostvario je lani prihode iz prodaje od 36 miliona eura. Mercator je u Banjaluci osnovao kompaniju M – BL d. o. o. i još nije poznato koja je njena uloga.

Iz Mercator grupe prije nekoliko dana su saopštili da su u prvom kvartalu ove godine ostvarili EBITDA-u od 25,8 miliona eura što je 36,5 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. No, nije rečeno kakav je rezultat ostvaren na tržištu BiH, odnono je li kompanija i u našoj zemlji počela pozitivno poslovati.

S druge strane, Agrokorov Sarajevski kiseljak u prvom kvartalu ove godine je imao dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) od oko 13 miliona kuna (oko 3,5 miliona KM), a Ledo Čitluk od 3,8 miliona kuna (oko milion KM).