Sutra se obilježava svjetski dan hljeba, nezamjenjive namirnice čiji se sastav neprestano usavršava i obogaćuje. Tim povodom Konzum BiH pripremio je bogat izbor svježeg mirisnog peciva u svojim prodavnicama, a u Sarajevu i Banjoj luci pripremu starih tradicionalnih receptura za spremanje pogače i hljeba u kojima će svi kupci zasigurno uživati.
Konzum BiH uspješno sarađuje s više od 120 bosanskohercegovačkih proizvođača pekarskih proizvoda, a na odjelima peciva najvećeg maloprodajnog lanca u BiH nalazi se više od 500 vrsta peciva, od kojih 96% čine domaći pekarski proizvodi koji zadovoljavaju i najistančanije ukuse kupaca.
Pekara MBA iz Sarajeva prema Konzumu svakodnevno isporučuje različite vrste proizvoda, a zahvaljujući saradnji sa ovom kompanijom udvostručili su obim posla i povećali broj uposlenih.
”Konzum je odličan poslovni partner koji poštuje sve uvjete dogovorene saradnje. Od 2007. godine, kada smo počeli saradnju, pa do danas s povećanjem broja prodavaonica Konzuma rasla je i količina narudžbi naših proizvoda. Danas s ponosom ističemo da od ove godine osim Sarajeva, naše proizvode isporučujemo u Konzumove prodavnice širom BiH. Kupcima su svakodnevno na raspolaganju svježa dnevna peciva, višednevna peciva, smrznuti i polusmrznuti pekarski proizvodi kao i kolači” – ističe Samir Ćerimagić, direktor prodaje MBA pekare Sarajevo.
Pekara Zlatno zrno dnevno isporuči gotovo 4000 komada svježeg peciva u Konzumove prodavnice u RS-u i Kantonu Sarajevo.
”Od kada je počela saradnje, povećali smo obim proizvodnje za čak 40%, čime se ukazala potreba za dodatnom radnom snagom. Vrijedne ruke naših uposlenika svakodnevno pripremaju različite vrste peciva, koje se šalju u čak 83 Konzumove prodavnice. Izuzetno smo ponosni na partnerski odnos koji smo ostvarili sa Konzumom BiH, koji zaista pruža dobre mogućnosti za sve bh. privrednike.” – istakao je Dragan Ostojić, vlasnik pekare Zlatno zrno iz Banja Luke
Razvoj i rast privrede BiH kroz uspješnu saradnju s domaćim proizvođačima, te kreiranje radnih mjesta dugoročni su poslovni ciljevi Konzuma u BiH.