Postavlja se pitanje da li se sve radi iz političkih razloga
Iz crnogorske nacionalne kompanije Air Montenegro potvrđeno je da su tražili dozvolu za obavljanje letova iz Tuzle.
CEO kompanije Mark Anžur izjavo je za Zamaaero da Air Montenegro nije potpisao sporazum sa Aerodromom Tuzla, te da još uvijek nije dobio dozvole za letove.
To znači da je dozvole zatražio, što pak znači da se ipak radi na ovim letovima. Ipak, Anžur je izjavio da za sada “sve skupa ne izgleda dobro“.
BiznisInfo.ba je ranije pisao da bi Air Montenegro mogao krenuti s letovima iz Tuzle ka Evropi.
Na aerodromu u Kelnu čak je već zakazan let između ovog njemačkog grada i Tuzle, i to avionom Air Montenegra, od 1. novembra.
No, očito je da dozvole državnog regulatora u BiH još nema i upravo se ona čeka.
Podsjetimo da je portal Politički.ba prije nekoliko da objavio da, iako su još prije dvadesetak dana finalizirani pregovori između Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT) i jedne privatne aviokompanije iz regiona oko nastavka letova sa ovog aerodroma na destinacije koje je otkazao WizzAir, za sada nema informacije o datumu kada bi moglo doći do početka realizacije ove saradnje.
U tom tekstu nije navedeno o kojoj kompaniji se radi.
Izvor blizak Vladi Tuzlanskog kantona koja je itekako zainteresirana za razvoj Aerodroma Tuzla, tada je ustvrdio da je do zastoja došlo ne krivicom “niti Vlade, niti MAT-a” već da su u pitanju “drugi akteri”.
– Znamo da je još prije 15 dana zainteresirana aviokompanija podnijela zahtjev Agenciji za civilno zrakoplovstvo (BHDCA) za izdavanje određenog dokumenta, na osnovu kojeg bi se ta aviokompanija obratila državama na čije aerodrome bi njihovi avioni trebali letjeti – kazao je izvor.
Dalje je dodao da zna da ne postoji nikakva zakonska prepreka da se taj dokument izda.
– Ali, već se rodila sumnja da su za odugovlačenje izdavanja ovog dokumenta, po srijedi drugi razlozi, obzirom da se taj dokument može izdati za dan, dva – dodao je izvor.