Evropsko tržište i dalje je pod utjecajem nestašice poluprovodnika i zabilježilo je pad od 6 posto u februaru 2022. u odnosu na isti mjesec 2021.
Top 3 prodaje uključuje iste protagoniste kao u januaru, ali poredak je revidiran s povratom Volkswagen Golfa na prvo mjesto ispred Peugeota 208 i Dacie Sandera.
Treba napomenuti da Top 8, osim kompakta iz Wolfsburga, čine isključivo modeli iz nižeg segmenta, uključujući 5 predstavnika Stellantisa.
U februaru 2022., dakle, vodeće uloge imaju VW Golf (15.122 jedinice), Peugeot 208 (14.686) i Dacia Sandero (14.162).
Iza prva tri nalaze se Citroën C3 (12.873), Peugeot 2008 (12.543, prvi SUV na ljestvici), Fiat Panda (11.864), Renault Clio (11.715), Opel Corsa (11.634), Peugeot 3008 (11.189) i Hyundai Tucson (11.119) za kompletiranje Top 10.
Osim Opel Mokke, koja je porasla s 248 na 9.223 prodaje između februara 2021. i februara 2022., najznačajnija povećanja su kod Tesla Modela 3 (20. mjesto i rast od +67%), Mini hatchbacka (21. i +54%) i Toyota RAV4 (22. i +20,4%) u prvoj polovini Top 50.
Na električnom tržištu, Tesla ostaje lider s dva najprodavanija isključivo električna modela: uz Model 3 (9.065 prodatih jedinica), Model Y se penje na 33. mjesto i ukupni rang od 6.803 prodata vozila.
U prva dva mjeseca 2022. Dacia Sandero zadržava prvo mjesto ispred Peugeota 208 i VW Golfa.