Toyota je saopštila da je u julu napravila 50.000.000. primjerak svog bestselera i najprodavanijeg modela u istoriji auto-industrije. Corolla je debitovala 1966. godine, a trenutno je u prodaji 12. generacija ovog automobila.
Poređenja radi, Volkswagen je uspio da proda “svega” 21 milion primjeraka originalne Bube, a uključujući i model “New Beetle”, stigao je do broja od 23 miliona, dok se Ford svojevremeno zaustavio na “samo” 16,5 miliona legendarnog Modela T.
Automobil koji je razvijen polovinom šezdesetih godina 20. vijeka zamišljen je kao “narodni” auto, sa prostranom kabinom i zadnjom klupom. Toyota se odlučila da prednja sjedišta budu zasebna, a ručica mjenjača spuštena je na pod između vozača i suvozača, što je u to vrijeme bilo inovativno rješenje.
Novom modelu bilo je potrebno svega tri godine da postane najprodavaniji automobil na domaćem, japanskom tržištu, a nakon toga Corolla je krenula u osvajanje svijeta.
Samo dvije godine poslije lansiranja, Toyota je uspjela da proda 1,1 milion automobila, koji su izrađivani u fabrici Takaoka, podignutoj za potrebe proizvodnje Corolle.
Izvoz u SAD, u tom periodu najvažnije i najveće, ali i najkonkurentnije tržište na svijetu, počeo je 1968. godine.
Toyota Corolla postala je 1997. najprodavaniji model na svijetu svih vremene, pošto je ukupna prodaja dostigla 22,65 miliona vozila.
Ipak, mnogi ljubitelji automobila i dalje joj osporavaju ovu titulu, uz argument da se automobil toliko promijenio za ovih 12 generacija i 55 godina da to više i nije isti model, uprkos tome što nosi isto ime.
Zato neki smatraju da bi bilo pravednije da zvanje svjetskog bestselera pripadne upravo Volkswagenovoj Bubi (originalnoj verziji), uz tvrdnju kako je njenu karoseriju iz 1936. moguće montirati na šasiju posljednje verzije ovog automobila iz 2003. godine, i obrnuto, piše B92.