Trgovci na malo odjećom i obućom zabilježili su pozitivan rast u 2019. godini, navodi se u analizi međunarodne kuće za istraživanje tržišta Euromonitor, prenosi BiznisInfo.
Veliki trgovački lanci polako uzimaju lavovski dio kolača, koristeći se ponudom široke palete proizvoda “sve pod jednim krovom”.
Rast vrijednosti prodaje putem interneta sve je izraženiji. Sve je veći broj potrošača koji žele kupiti online, željni dobrih ponuda i pogodnosti isporuke odjeće i obuće na kućnu adresu.
Lokalni potrošači tradicionalno su modno osviješteni, posebno mladi koji žive u urbanim sredinama, a koji su i potaknuli rast tržišta u 2019, navodi se u analizi.
Većinu tih demografskih skupina zanima raznolikost koja im je važnija od kvaliteta, jer imaju tendenciju da nose specifične odjevne predmete za jednu sezonu.
Tema Retail je u 2019. godini zadržala vodstvo u segmentu specijaliziranih trgovaca odjeće i obuće.
Njena maloprodajna marka LC Waikiki usredotočena je na pristupačnost i raznolikost, dok cilja na premium trgovačke centre – koji mogu pružiti velike prodajne površine kakve LC Waikiki prodajna mjesta zahtijevaju.
Međunarodni maloprodajni brendovi dominiraju tržištem odjeće i obuće u Bosni i Hercegovini. Domaća industrija odjeće i obuće nije naročito dobro razvijena, posebno u smislu brendiranja.