Automobilska industrija doživjela je značajan rast u posljednjih nekoliko godina, a samo u Sjedinjenim Američkim Državama posluje više od 30 brendova koje se bore za svoj udio u kolaču prodaje od 17 miliona automobila godišnje.
Kada je u pitanju cijela planeta, još veći broj marki takmiči se u osvajanju srca običnih kupaca koji žele najobičnije malo gradsko vozilo, do bogataša koji se zadovoljavaju samo superautomobilom čija cijena prelazi 500.000 eura.
Ipak, veliki broj marki i brendova ne znači i veliki broj kompanija u čijem se vlasništvu one nalaze. Svijetom vlada tek nekoliko korporacija, a jedna od njih može biti vlasnik pet ili deset marki za koje ste mislili da uopće nisu povezane.
Grafički prikaz Business Insidera prikazuje kako izgleda sami vrh automobilske industrije kojeg čini 14 velikih firmi, i kako izgleda odnos kompanija i njihovih brendova. Ipak, na prikazu svoje mjesto nisu našli Mazda, Subaru, Mitsubishi niti novopridošli kralj električnih vozila – Tesla, jer ne pripadaju automobilskim konglomeratima.