Dalian Wanda, HiSense, Yadea, Mengniu, Vivo Mobile… samo su neki od brendova koji u ovom trenutku većini fudbalskih navijača ne znače ništa.
Međutim, situacija bi mogla da se promijeni za nekoliko nedjelja – riječ je o kineskim kompanijama koje će biti među najjačim oglašivačima na Svjetskom fudbalskom prvenstvu nakon što je dio poznatih svjetskih kompanija odustao od oglašavanja.
Veliki svjetski giganti su, navodno, odustali od spoznorstava kako ih ne bi povezivali sa FIFA-om, piše b92. Tako, kineske kompanije dolaze u prvi plan iako se njihov nacionalni tim nije ni plasirao.
Kineski proizvođači popuniće tako mjesto onih kompanija koje ne žele da se njihovi brendovi povezuje s Međunarodnom fudbalskom federacijom (FIFA) i skandalom u kome je proteklih nekoliko godina niz visokih zvaničnika FIFA-e optužen ili osuđen za primanje mita.
Među onima koji su odustali od reklamiranja svojih proizvoda tokom Mundijala su Johnson & Johnson, Castrol, kao i Sony.
Priliku su iskoristile kineske kompanije željne promocije na svjetskom tržištu. Prema nekim procjenama, svjetska publika prvenstva mogla bi da dosegne čak 3,5 milijardi ljudi, nešto manje od polovine čovječanstva.
Prema procjenama, FIFA će ostvariti prihod od 6,1 milijardu dolara, pokazali su dokumenti te organizacije. Svoj optimizam FIFA uglavnom temelji na novim ugovorima s kineskim kompanijama. Tako će ove godine čak sedam od 20 najvećih sponzora SP biti kompanije koje dolaze iz Kine. (b92)