“Klonite se ljudi koji se trude potcjenjivati vaše ambicije. Mali ljudi to uvijek čine, a oni zaista veliki će vam uvijek davati do znanja da i vi također možete postati veliki”. Mark Twain
Sve češće slušamo priče o ljudima koji iz svog hobija i ličnog interesa uspijevaju pokrenuti i voditi posao o kojem mnogi drugi samo sanjaju.
Ipak, realnost i okolina nas prisiljavaju da se zapitamo – koliko je zapravo moguće oslanjati se na hobi kao isključivi izvor prihoda. Je li moguće raditi ono što voliš i za to biti dobro plaćen? I mnogo bitnije – kako?
Slijedeći ova tri koraka, svoju ćete strast moći pretvoriti u primarni izvor zarade, ukoliko to zaista želite.
-
Nađite pozitivne primjere
Najčešća reakcija ljudi na novu ideju je smišljanje razloga zašto ona ne može uspjeti. Taj dio “realnosti” baciti će vas na koljena prije nego li i krenete. Samo zamislite koliko je fantastičnih ideja ubijeno “realnim” kritikama. Dopustite sebi i svojoj ideji barem mjesec dana razvijanja bez dodira kritike i realnosti.
Okružite se kreativnim ljudima koji već zarađuju od svoje strasti i žive svoj san. Takve osobe biti će vaši motivatori, jednako uzbuđene vašom strašću kao i vi sami, te će njihovo okruženje na vas uticati poticajno i ohrabrujuće. Odjednom ćete vidjeti mnogo više razloga zbog kojih je vaša ideja ostvariva i biti ćete sigurniji u to što radite.
-
Vjerujte u svoju stručnost
Česti razlog pesimizma je dojam da nismo dovoljno stručni tj. da postoje ljudi koji to bolje znaju i mogu od nas. Ukoliko ste na ovome svijetu duže od 20 godina, prilično je sigurno da ste pronašli svoju strast i o toj temi znate više od 99% ostatka ljudi.
A samim time, negdje postoji i krug ljudi koji je zainteresiran te bi platio da nauči to što mi već znamo i možemo mu pružiti. Samopouzdano vjerujte u svoju stručnost jer znate i više nego što sami sebi dopuštate priznati.
-
Učinite nemoguće
Neuspjeh pretvaranja strasti u biznis ne proizlazi iz nedostatka znanja, iskustva ili sposobnosti, već iz nedostatka kreativnosti i hrabrosti. Idući korak uvijek će se činiti nemogućim, dok god ga hrabro i samouvjereno ne napravite.
Učinite svoj prvi korak, pa makar to bilo sastavljanje portfolija s fotografijama za buduće klijente, printanje vizit-kartice ili osmišljavanje slogana. Svaki korak kojim otvoreno pokazujete da vjerujete u svoj uspjeh je korak u pravom smjeru.
Manager.ba/savjetnikuspjeha.com