Njemački proizvođači automobila su se prilično dobro pozicionirali na tržištu, bilo da se radi o Audiju, Porscheu, BMW-u, Mercedesu ili Volkswagenu.
Tržištem luksuznih automobila dominira njihovo prisustvo i da ne zaboravimo zdravu i strastvenu konkurenciju koju su ovi brendovi dali jedni drugima.
Među ovim proslavljenim imenima, BMW je 2016. godine navršio svoj uspješan 100-godišnji put u ovoj trci u kojoj opstaju samo najbolji. Pokazujući duh rivalstva u ružičastom, Mercedes i Porsche poželjeli su BMW-u sretan rođendan u sopstvenom otmenom stilu, koji je jedinstven na svaki način, piše BizLife.
Mercedes je tada postavio video od 15 sekundi na svoju zvaničnu Twitter stranicu u kojem čestita BMW-u na zdravoj konkurenciji koju je ovom prvom pružao skoro čitav vijek.
– Hvala na 100 godina takmičenja – pisalo je u objavi, uz poruku: Prethodnih 30 godina je zapravo bilo pomalo dosadno.
Tamo gdje se Mercedes porukom zahvalio BMW-u što je sa jedne strane zdrav rival, pokazao je i svoju prednost u konkurenciji, s druge strane, navodeći da je Mercedes 30 godina stariji od BMW-a. Da ne zaboravimo da je Mercedes bio u trci super luksuznih automobila od 1886.
Također, ljudi iz Mercedesa su poslali specijalnu pozivnicu cijeloj radnoj snazi BMW-a da posjete njihov muzej od 8. marta do 13. marta 2016. U sklopu posebnog tretmana, kako je rečeno, zaposlenima u BMW-u bit će dozvoljeno da parkiraju svoje automobile ispred muzeja bez naknade, gdje će prvih 50 zaposlenih dobiti priliku da uživaju u „švapskom specijalitetu“.
Ovo prijateljsko rivalstvo između Mercedesa i BMV-a je dugogodišnja tradicija u svijetu automobilske konkurencije.
Porsche je također iskoristio priliku da poželi BMW-u da provede čitav vijek služeći svijetu svojim super luksuznim mašinama.
Porsche je svoju čestitku prenio prikazujući ili bolje reći upoređujući BMW-ov električni automobil, i8 sa svojim električnim superautomobilom, Mission E.
– Budućnost nam predstavlja velike izazove. Suočavamo se sa njima sa čistim zadovoljstvom u vožnji. Porsche se klanja za 100 godina istorije automobila i od sveg srca čestita BMW-u ovaj jubilej – objavili su.
Ovo žestoko rivalstvo nije staro godinu ili dvije, već decenijama. Još uvijek niko od njemačkih proizvođača automobila nije zaboravio ni svoj manir ni sportski duh, oslikavajući tako svoju klasu.
Još jedan primjer takvog klasnog rivalstva dogodio se 2009. godine, kada je Audi izazvao BMW tako što je predstavio svoj novi A4 na bilbordu u oblasti sa velikim prometom u Santa Moniki i pitao – „Tvoj potez, BMW“.
Santa Monica, CA – Audi Billboard "Your Move, BMW" ….BMW Billboard "Checkmate" pic.twitter.com/Zm8U7emdkQ
— Old Photos and Bacon (@OldPhotosBacon) June 16, 2014
Na to je BMW izašao sa mnogo boljim potezom kako tvrde stručnjaci i bukvalno zakucao Audi postavljanjem većeg bilborda pored Audijevog naglašavajući M3 sa samo jednom, ali najtežom riječju – šahmat.
PORSCHE BH d.o.o. traži novog partnera: Ovlašteni trgovac i serviser vozila marke SEAT/CUPRA