Turkish je potpuno promijenio ploču i krenuo sa potpunom reorganizacijom svih sektora 2003. godine. Do tada je kompanija bila mala, neugledna kompanija trećeg svijeta koju su izbjegavali svi osim ogromne turske dijaspore.
Te 2003. Turkish je krenuo sa izbacivanjem British Aerospace Avro RJ70 i RJ100 kojih je imao 14 u floti. Zadnji ovaj avion je iz flote izašao 2006. godine.
Vrijeme je to kada se Turska ozbiljno baca na turizam, grade se superluksuzni hoteli u Antalyji i diljem Sredozemlja. Istim je Turkish operacije krenuo raditi samo sa Boeinzima 737, Airbusima A320obitelji i širokotrupcima, piše avioportal Zamaaero.
Danas Turkish u floti ima 378 aviona i to 6 Airbusa A319ceo, 18 A320ceo, 122 A321ceo i neo, 40 Boeinga 737-800, 15 B737-900ER, 20 B737-8 i 5 B737-9, 23 B787-9, 36 B777-300ER, 12 A330-200, 37 A330-300, 26 A350-900, te 10 A330-200F i 8 B777F.
Kompanija ima naručenih 285 aviona i to 190 A321neo, 64 A350-900, 15 A350-1000, 7 B787-9, 5 A350F i 5 B777F.
I koji je uspjeh Turkisha? Prvo on za razliku od Emiratesa ima uskotrupce, puno uskotrupaca. Daleko više od Qatara i Etihada. Naime, upravo Turkish sa svojim uskotrupcima može dobaciti do svih dijelova Europe, za razliku od tri bliskoistočka prijevoznika. On sa njima može i do Indije, dobrog dijela Afrike.
Stoga Turkish može letjeti i na manje aerodrome nego Emirates, što i čini, te može letjeti više dnevnih letova jer ima manji avion. Stoga su mu i konekcije daleko bolje.
Uz to Turkish koristi svoju ogromnu dijasporu, koju bliskoistočne kompanije nemaju. Stoga on leti doslovce za svaki grad u Njemačkoj gdje leti na čak 11 destinacija. No, Turkish leti i na niz drugih destinacija u Evropi.
Turkish gradi megahub u Istanbulu. Radi toga je turska Vlada napravila novi aerodrom koji je istinski ogroman i ekstremno praktičan. Definitivno najljepši i najfunkcionalniji aerodrom u Evropi.
Turkish ima gomilu konekcija. Po broju destinacija 4. su kompanija u svijetu (III. mjesec 2025.), nakon Uniteda, Americana i Delte. No, po broju država koje opslužuju su na broju 1, sa 123 države, dok 2. Qatar opslužuje tek 89 država.
Po broju linija su 10. u svijetu (III. mjesec 2025). Kompanija je 10. po prihodima u svijetu (22,5 milijardi USD), prva po profitu (6,8 milijardi USD), 8. po imovini (35,6 milijardi USD), 9. po kapacitetu (145 milijardi ASM), po broju putnika je 13. u svijetu, po cargo prometu 7. u svijetu.
Jednako tako kompanija ima odličnu uslugu. On i u ekonomskoj klasi na kraćim letovima poslužuje puni obrok, kakav je bio u osamdesetima na svim legacy kompanijama, bolje nego evropske kompanije daju u business klasi.
Uz to putnik ima maksimalno posluženje pića. O business klasi da i ne govorimo. Ona je čista perverzija. Tu Turkish prilično parira bliskoistočnim kompanijama, no daleko je od ostalih evropskih prijevoznika. Doslovce ih ubija u usluzi.
Turkish je ubio i zadnji bastion bliskoistočnih kompanija. Te je pokrenuo letove za Melbourne i Sydney. U međuvremenu je i povećao broj frekvencija. Sada linije leti sa 1stop, a od 2026. i dolazaka A350-1000 će ih letjeti nonstop.
Turkish je najavio i povećanje broja linija u Australiji u skoroj budućnosti, te dalje povećanje broja frekvencija na dvije postojeće linije. Kada će 2026. letovi biti nonstop, istinski će naštetiti Qataru, Emiratesu i Etihadu.
Stoga ne treba čuditi vrtoglava Turkisheva ekspanzija. Oni su jednostavno odlična kompanija sa vizijom, oni znaju što rade, oni ostvaruju svoje ciljeve, šire se vrlo mnogo, otvaraju nova tržišta i konekcije. I samo je nebo granica. Bravo Turkish!