Vjerojatno je teško pronaći osobu koja ne zna za Rolex, marku skupocjenih satova koja već cijelo stoljeće označava statusni simbol onih koji si ga mogu priuštiti. No malo ko zna kako je uopšte nastalo ovo ime te da ovaj naziv svjetske marke nema apsolutno nikakvo značenje.
Istorija ovog sata vezana je za vizionarski duh Hansa Wilsdorfa, osnivača kompanije. 24-godišnji Wildorf osnovao je kompaniju za proizvodnju satova 1905. godine u Londonu. Počeo je da sanjari o satu koji će se nositi na ručnom zglobu. U to vrijeme ručni satovi nisu bili previše precizni, no Wilsdorf je imao namjeru da njegovi budu i pouzdani a ne samo elegantni. Najveći problem mu je bio kako dati ime kompaniji. Želio je da ono bude kratko, lako za izgovoriti i zapamtiti na bilo kojem jeziku, a opet da izgleda elegantno kada ga otisnu na satu.
“Pokušavao sam kombinovati abecedna slova na sve moguće načine i došao sam do nekoliko stotina imena, ali baš nijedno nije mi do kraja sjelo. Jednog jutra, dok sam se vozio na gornjem spratu autobusa koji su vukli konji kroz Cheapside u londonskom Cityju, genij mi je u uho šapnuo ‘Rolex'”, objasnio je kasnije Wilsdorf.
Danas je Rolex najpoznatija svjetska kompanija koja proizvodi satove. Od 1919. sjedište kompanije nalazi se u Ženevi a Forbes je smješta na 72. mjesto najpoznatijih svjetskih brendova. Kompanija koja ima oko 3000 radnika dnevno proizvede oko 2000 satova. Samo u jednoj godini, tačnije 2012, Rolex je imao prihode od čak 7,7 milijardi dolara.