Advertisement

JYSK nagradio zaposlenike prodavnica u BiH: 500.000 KM za najbolje rezultate

0

Ulaganje u zaposlenike na vrhu prioriteta

Danski lanac za namještaj i opremanje doma, JYSK, još jednom je dokazao svoju posvećenost zaposlenicima u BiH isplatom bonusa u iznosu od gotovo 500.000 KM tokom 2023/2024. finansijske godine. Uz to, nedavno ga je časopis TIMES proglasio jednom od najboljih svjetskih kompanija, a ponovo se našao i na prestižnoj Forbesovoj listi najboljih poslodavaca, što potvrđuje JYSKov status jedne od najpoželjnijih radnih sredina, kako na globalnom nivou, tako i na tržištu BiH.

Najbolji timovi nagrađeni velikim bonusima

JYSKovi zaposlenici u prodavnicama nagrađeni su izdašnim bonusima koji su veći u odnosu na prethodnu finansijsku godinu za 32 posto. Među njima, prodavnica sa najvišim prometom ostvarila je bonus ukupne vrijednosti od 41.500 KM. Takav finansijski poticaj ne samo da motiviše zaposlenike, već i stvara snažan timski duh koji doprinosi vrhunskoj usluzi i zadovoljstvu kupaca.

Igor Opačić, Retail Manager i član Uprave JYSKa u BiH i Sloveniji, naglašava važnost ulaganja u zaposlenike kroz kontinuirane edukacije, profesionalni razvoj i ugodno radno okruženje: “Našim zaposlenicima pružamo prilike za napredovanje i bonus u skladu s ostvarenim rezultatima, bez ograničenja samog iznosa bonusa. Na ovaj način njegujemo izvanredan timski duh u kojem svaki član doprinosi zajedničkom uspjehu”, izjavio je Opačić, posebno istaknuvši uspjeh prodavnica u Lazarevu u Banja Luci, na Stupu u Sarajevu te u Čitluku, koje su ove godine nadmašile očekivanja.

Prodavnica u Banja Luci, prema visini isplaćenog bonusa bila je najuspješnija u 2023/2024. finansijskoj godini, dok je prema ostvarenim rezultatima prate timovi iz prodavnica u Sarajevu i Čitluku.

JYSKova filozofija – zadovoljstvo zaposlenika u središtu poslovanja

JYSK kontinuirano radi na stvaranju inspirativnog radnog okruženja, redovno nagrađujući zaposlenike ne samo finansijski, već i zajedničkim druženjima te uključivanjem u razne sportske i društveno odgovorne projekte, a nedavno je uveo i Wellbeing – JYSK life club projekt.

„Zaposleni predstavljaju ključ uspjeha kompanije i zato je jako važno da imaju zdrav balans između privatnog i poslovnog života. Velika pažnja posvećuje se tome da se svaki član tima osjeća osnaženo, cijenjeno i motivisano“, istaknuo je Opačić.

Prva JYSK prodavnica otvorena je u Danskoj 1979. godine, a danas ova uspješna kompanija posluje u 48 zemalja s 3.500 prodavnica. U BiH, JYSK uskoro planira otvorenje svoje 31. prodavnice i trenutno zapošljava više od 230 zaposlenika.