Novi jelen je u trgovinama

0

Jägermeister je predstavio novi, moderni izgled boce. Ovo je peti put u dugogodišnjoj povijesti branda da se vizual boce promijenio.

Svi fanovi Jägermeistera odnedavno na policama supermarketa, ali i u lokalima, imaju priliku vidjeti redizajniranu bocu omiljenog im pića. Odmah na prvi pogled, vidi se da je to osvježen, moderan izgled boce, koji oslikava vrijednosti branda i pokazuje da je moguće napraviti idealan spoj tradicije i modernog. Zelena boca, nepromijenjena od 2002. godine, malo je produžena i viših ramena.

Sada je to modernija boca, s nešto dužim i kvalitetnijim čepom na kojem stoji potpis kreatora Jägermeistera, Curta Musta, zajedno s porukom ‘Since 1878’, koja označava godinu osnivanja kompanije.

„Etiketa prikazuje jelena u prirodnijem okruženju i zrelijem izdanju, te naglašava prirodno porijeklo proizvoda kroz broj 56, koji predstavlja broj biljaka ujedinjenih u tajnoj recepturi. Prepoznatljivi Jägermeister okus ostao je netaknut, u što su se ljetos mogli uvjeriti svi prisutni na održanom ‘Redesign of fun’ eventu, simbolično nazvanom i organiziranom povodom redizajna boce , gdje je nova boca prvi put ugledala ‘svjetlo reflektora’  u BIH“,   izjavili su iz zastupništva Jägermeistera za BiH.

Zašto je Jägermeisterova boca tako posebna?jagermeister-2

Jägermeisterova zelena boca je posebna i upisana u povijest kao i samo piće. Od samog početka, Curt Must je znao da je visokokvalitetna i čvrsta boca itekako važna za njegov fini liker. Da bi pronašao idealnu bocu, kreator Jägermeistera morao je biti kreativan, pa je veliki broj različitih modela boca podvrgao testu, razbijajući ih. Kod kuće, u svojoj kuhinji, Curt je ispuštao boce na tvrdi drveni pod s određene visine (što se vjerovatno njegovoj supruzi i nije toliko svidjelo). Na taj način je pronašao najpouzdaniji model, posebnu i jedinstvenu Jägermeister bocu, kakvu poznajemo i dan danas.

Save

Save

Save

Save