Jednu od najpopularnijih marki tjestenina Barilla čeka tužba, a sve zbog netačnog oglašavanja.
Naime, mediji prenose da je savezni sudija presudio da Barillu, koja je poznata kao “italijanska marka tjestenine br. 1”, čeka kolektivna tužba i to zbog lažnog ili obmanjujućeg oglašavanja.
Iako je kompanija nastala kao radnja za prodaju hljeba i tjestenine u Italiji, Barilla se sada nalazi u Ilinoisu (SAD).
Proizvodi se u Ajovi i Njujorku i ne koriste isključivo italijansku pšenicu, pa je sudija odlučio da bi kupci mogli da budu obmanuti izrazom “italijanska tjestenina” i povjerovati da zaista kupuju proizvod proizveden u Italiji, iako to nije tako.
U izvornoj pritužbi, Metju Sinatro i Džesika Prost naveli su da je brendiranje Barilla tjestenine koristilo lažne, zavaravajuće i varljive prakse označavanja.
Na plavim kutijama koje kompanija koristi piše “italijanska marka tjestenine br. 1” i prikazuju zelenu, crvenu i bijelu boju koje simbolišu italijansku zastavu.
Tužioci su naveli da je proizvod prikazan tako da izgleda i zvuči autentično italijanski, a istovremeno “smanjuje troškove i ubire financijsku korist od proizvodnje u SAD-u”.
Predstavnici kompanije Barilla nisu se oglašavali ovim povodom, prenose mediji, pa ostaje da se vidi kako će ovaj problem biti prevaziđen, prenio je BizLife.