Jedan od najznačajnijih stranih investitora u BiH promijenio ime

0

Promjena imena je strateški potez za grupaciju koja ima godišnje prihode od 3 milijarde eura

Italijanska Calzedonia Grupa mijenja ime u Oniverse kako bi na taj način obilježili odmak od tradicionalnog fokusa na modu, objavila je kompanija.

Kompanija je poznata po brendovima čarapa i rublja Calzedonia, Intimissimi i Tezenis. Osim toga, u BiH imaju i nekoliko fabrika u kojima proizvode ovu robu, a prije nekoliko godina Agencija za promociju stranih investicija u BiH proglasila ih je jednim od najznačajnijih stranih investitora.

Promjena imena je strateški potez za grupaciju koju je 1986. osnovao Sandro Veronesi u Veroni. Kompanija je prošle (2022.) godine ostvarila prihode od 3 milijarde eura, prenio je Poslovni.hr.

Ove su pak godine u avgustu od fonda Wise Equity kupili većinski udio od 60 posto  brodogradilišta  Cantiere del Pardo (“CdP”) specijaliziranog za proizvodnju jedriličarskih i motornih jahti.

Ranije su iskoračili u biznis s vinima ulažući u brend Signorvino.

Sada žele zadržati autonomiju svakog brenda dok novim imenom grupacije žele pokazati kako su sada osim donjeg rublja, kupaćih kostima, čarapa, tajica i vjenčanica zagazili u luksuznu brodogradnju te hranu i piće.

Trgovine modnih marki poput same Calzedonije, Intimissimija, Tezenisa i drugih neće se mijenjati.

Oniverse je odabrana kao riječ koja simbolizira svemir (Universe), ali zanimljivo je kako je njome osnivač Calzedonije u novo ime utkao svoje, odnosno ime svoje porodice. Onivesre je istovremeno anagram prezimena Veronesi.