Konzum je krenuo u novu agresivnu marketinšku kampanju pod nazivom “Vidimo se!”.
Kako kažu iz Agrokora, koncept nove kampanje razvijen je u suradnji s kreativnom agencijom Arnoldvuga i radi se o “jedinstvenom potpisu svih promotivnih aktivnosti Konzuma”.
No, kako se može primijetiti, “osmijeh” ispod natpisa “Vidimo se” gotovo je identičan onom koji koristi najveća svjetska internetska trgovina “Amazon”.
Novinari Indexa pitali su Agrokor jesu li svjesni da je logotip za novu Konzumovu kampanju gotovo istovjetan onom koji koristi Amazon, no oni se nisu htjeli složiti s tom tvrdnjom.
– Smiley, odnosno smiješak postao je vrlo generičan komunikacijski simbol u današnje vrijeme digitalne komunikacije i može ga se pronaći u vizualnom identitetu mnogih svjetskih kompanija. Ipak, uz jasan kreativni proces koji stoji iza kreiranja Konzumovog loga, očite su dizajnerske razlike u usporedbi s logom koji koristi Amazon, kazali su iz Agrokora dodajući da “Konzumov osmijeh” funkcionira u isto vrijeme kao “dobrodošlica i kao poziv na ponovni dolazak”.
Inače, Amazonov “osmijeh” ili “smiley” ima posebnu priču i dizajniran je tako da ukazuje na filozofiju te firme. Narančasta strelica označava želju za zadovoljstvom klijenata, a nalazi se namjerno između slova A i Z, čime se htjela poslati poruka da se u njihovoj internet trgovini može pronaći baš sve.
Riječ je o zaštićenom logotipu i jednom od najprepoznatljivijih na svijetu. Štaviše, na službenim stranicama Amazona postoji i posebno upozorenje na koji se način smiju i mogu upotrebljavati dijelovi njihova logotipa, navodi Index.