Japanska korporacija Yaskawa Electric donijela je odluku da će svoju novu tvornicu industrijskih robota za europsko tržište sagraditi u Sloveniji, kazao je u četvrtak novinarima slovenski premijer Miro Cerar.
“Nova investicija Yasakawa Electronica u našoj zemlji dokazuje da su Slovenci sposoban narod i da imamo potrebno znanje”, naglasio je Cerar.
Po njegovim je riječima Slovenija investiciju japanskog proizvođača robota osigurala u jakoj međunarodnoj konkurenciji jer su zanimanje pokazivale i druge zemlje, poput Slovačke, Češke i Poljske.
Investicija vrijedna između 35 i 40 miliona eura će Sloveniji donijeti oko 200 novih kvalitetnih radnih mjesta.
Cerar je podsjetio da je prilikom nedavnog posjeta Japanu i sam osobno razgovarao s predstavnicima uprave japanskog investitora, što je pomoglo odluci da se oni opredijele za novo ulaganje u Sloveniju.
Kompanije Yaskawa Slovenija i Yaskawa Ristro iz mjesta Ribnica su od 1996. u vlasništvu japanske kompanije Yaskawa Electric Corporation, najvećeg svjetskog proizvođača industrijskih robota.
Slovenske kompanije-kćeri japanske korporacije trenutno zajedno zapošljavaju skoro 200 osoba i bilježe snažan rast prodaje, a prihodi im iznose 40-ak miliona eura godišnje.
Yaskawa Electric Corporation, koji je izumio koncept mehatronike, godišnje bilježi gotovo tri milijarde eura godišnjeg obujma poslova. Sjedište kompanije se nalazi u Kitakyushu.
Japanski izravna ulaganja u Sloveniji na kraju 2013. godine dosegnula su 44,4 miliona eura.
Cerar je nedavno izjavio da njegova vlada nastoji stvoriti u Sloveniji bolje poslovno okruženje koje će privući strane investitore s područja naprednih tehnologija pa i Yasakawu.
Računa se da će nova Yasakawina investicija u Sloveniji značiti dodatno zapošljavanje oko 200 stručnjaka i djelatnika koji će proizvoditi industrijske robote za evropsko tržište, za japansku korporaciju koja širom svijeta zapošljava oko 15.000 ljudi.
Lokacija za novu tvornicu još nije otkrivena, kao ni paket poticaja i olakšica koje je Cerarova vlada ponudila japanskim investitorima, kako bi pobijedila u konkurenciji s više zemalja koje su za investiciju bile zainteresirane.