Jedna od najuspješnijih kompanija u BiH svakako je Violeta iz Gruda. Snažnu ekspanziju kompanije pratilo je kontinuirano ulaganje u modernizaciju i proširenje kapaticeta kao i u zaposlenike. Osim BiH, Violeta je prisutna na tržištima jugoistočne i zapadne Evrope.
Snažnija ekspanzija
Direktorica marketinga kompanije Violeta Marija Biokšić izjavila je za Faktor da je 2015. godina bila veoma uspješna u poslovnom smislu u kojoj je otvorena nova tvornica, izgrađena prema najsavremenijim svjetskim standardima.
– Novom tvornicom tekućih deterdženata, omekšivača i deterdženata za suđe, Violeta je proširila svoj asortiman – kazala je Bioškić.
Prema njenim riječima, Violeta u 2016. godini planira veću ekspanziju unutar regije i upošljavanje novih kadrova.
– Želimo biti ne samo regionalni lider u higijenskim proizvodima nego i simbol higijene u BiH – poručila je Bioškić.
Violeta je izrasla u veliku kompaniju koja zapošljava gotovo 900 radnika sa više od 300 vozila u vlastitoj distribuciji.
– Naš asortiman čini više od 200 različitih proizvoda u 15 higijenskih kategorija. Kako se otvaraju novi pogoni tako raste i potreba za novim radnim kapacitetima, čime se brojka od 900 radnika brzo povećava – spomenula je naša Bioškić.
Izvoz u Evropu
Govoreći o izvozu, Bioškić je navela da Violeta, osim tržišta BiH, Hrvatske, Slovenije, izvozi i u Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju, te da izvozi i na tržišta zapadne Evrope. Violeta u Grudama ima dva postrojenja: tvornicu papirne konfekcije i tvornicu deterdženata i omekšivača, kao i tvornicu papirne konfekcije u Zagrebu. Violeta je osim svoje osnovne djelatnosti, također i distributer niza brendova poput Ferrera, Barille, Eviana, PIK Vrbovec i niza drugih.