Snažan investicijski ciklus započet ranije, a koji se mjeri u desetinama miliona konvertibilnih maraka, Hifa Oil Grupacija nastavila je i ove godine.
Svoje poslovanje u 2018. godini kompanija je okončala sa do sada najboljim rezultatima. Godinu koja je iza nas obilježilo je čitav niz velikih investicija od kojih izdvajamo nekoliko najvažnijih, ističu u svom novogodišnjem obraćanju medijima iz Hifa Oil Grupacije.
Na prvom mjestu tu je snažniji ulazak Hifa Oil kompanije u oblast maloprodaje. Za sada je ukupno pet Hifa Oil – Euro Oil benzinskih pumpi u BiH, a otvaranjem prvog maloprodajnog objekta u glavnom gradu Crne Gore – Podgorici koje će biti uskoro upriličeno, Hifa Oil vodeći distributer nafte i naftnih derivata u Bosni i Hercegovini, postaje prva domaća kompanija koja u ovom segmentu poslovanja izlazi na inozemna tržišta.
Izlazak na inozemno tržište
Ovaj objekat će biti jedan od najreprezentativnijih te vrste u Crnoj Gori, prostire se na 5.000 kvadratnih metara i izgrađen je po internim standardima Hifa Oil – Euro Oil branda, te će pored najkvalitetnijih goriva, kupcima nuditi i pranje vozila, Euro market sa preko 4.000 artikala, kao i Caffe sa brzom hranom.
Hifa Oil svoje nove standardizirane benzinske pumpe ima već u Sarajevu, Tesliću, Busovači, Banovićima i Rudom, sa najavom daljeg širenja svoje maloprodaje i u 2019. godini.
Preuzimanje Terminala Zenica
Početak sa radom tehnološki najsavremenijih terminala tečnih goriva na Balkanu, kao jedna od većih domaćih investicija u poslijeratnom period u ovoj oblasti, također je obilježilo poslovanje Grupacije u 2018. godini. Sa Terminalima Hifa Oil u Zenici ukupnog kapaciteta 13 miliona litara goriva ojačana je konkurentska prednost kompanije, ali i omogućena još veća sigurnost i stabilnost snabdijevanja tržišta Bosne i Hercegovine naftom na duži rok.
Među investicijama koje se ističu u 2018. godini je i značajno ulaganje u opremu potrebnu za snabdijevanje avio gorivima na Međunarodnom aerodromu Sarajevo, čime su za kratko vrijeme postignuti veoma visoki standardi u kvaliteti opsluživanja svjetskih avio kompanija.
Isto tako, Euro Metali i Euro Roal kompanije kćerke Hifa Oil i lideri na tržištu metala, nalaze se pred ostvarenjem zacrtanog cilja – izgradnje domaćeg, savremenog Steel Centra, po uzoru na europske steel centre.
Investicija u Doboju
Izgradnjom nove hale u Doboj Jugu na površini od 5500m2, steći će se uslovi za proširenje postojećeg asortimana čelika, kao i za uvođenje novih tehnološki najsavremenijih strojeva za obradu metala, što sve skupa daje dodanu vrijednost i novi kvalitet usluge koju ove dvije firme pružaju svojim kupcima.
Podsjećamo da je ukupan prošlogodišnji promet ovog Steel centra, kojeg čine dvije sestrinske firme bio oko 62 miliona KM. Ove godine zabilježen je značajan porast realizacije, čime je liderska pozicija na tržištu metala u BiH dodatno učvršćena.
Također, još jedna firma kćerka Hifa Oil, Euro Stil je pored domaćeg tržišta, dodatno proširila plasman peleta u Sloveniju, Austriju, Makedoniju, Italiju, Njemačku, Švedsku i Srbiju. Uz distribuciju peleta, Euro Stil je ove godine plasirala na tržište novi brand zdravih snack proizvoda Green Farm. Sve namirnice su provjerenog porijekla, sa neophodnim standardiziranim kvalitetom. Fokus branda je na zdravlju, kako sjemenki i orašaste linije, tako i zamrznutih proizvoda.
Novi projekti
Za iduću godinu iz Hifa Oil Grupacije najavljuju realizaciju novih projekata sa ciljem širenja i jačanja pozicije na domaćem i inozemnim tržištima.
“Tržište regije i EU je velika šansa i izazov za bh. privredu, a upravo je Hifa Oil primjer kompanije kako se uspješno nametnuti. Nastavit ćemo dalje sa razvojnim projektima, a jedan od naših strateških ciljeva ostaje i dalje jačanje tržišne pozicije, kvaliteta, konkurentskih prednosti i otvaranje novih radnih mjesta. Svoju društvenu odgovornost vidimo prije svega u našem doprinosu jačanju i razvoju države Bosne i Hercegovine. Na tome ćemo i dalje predano raditi”, navodi se u saopćenju za medije Hifa Oil Grupacije.