Iz Lidla se oglasili povodom informacije o ulasku na bh. tržište

0

Iz njemačkog maloprodajnog lanaca LIDL-a potvrđeno je da analiziraju bh. trište, te da je BiH sfera interesa ove svjetski poznate kompanije.

– LIDL neprestano istražuje potencijalne ciljeve za širenje, te analizira uvjete na lokalnom tržištu i potencijal kupaca. Možemo potvrditi da trenutno analiziramo tržište u Bosni i Hercegovini – poručili su iz ove kompanije na upit N1.

– Međutim, trenutno, nismo u mogućnosti komentarisati prirodu i opseg naših mogućnosti na ovom tržištu niti dati bilo kakve datume za potencijalna otvaranja trgovina – saopćeno je iz LIDL-a.

Podsjetimo, informacija njemačkih medija, koju je u BiH prvi prenio BiznisInfo, da je maloprodajni gigant “Lidl” zainteresovan za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine, izazvala je mnogo pažnje u našoj zemlji.

Njemački portal Lebensmittel Zeitung, koji prati informacije u trgovini i smatra se pouzdanim izvorom, najavio je da bi “Lidl” prve objekte u našoj zemlji mogao otvoriti već 2022. a na kraju bi moglo biti otvoreno do 30 trgovina u zemlji.

 “Lidl” prema tvrdnjama pouzdanih izvora planira “na početku” otvoriti centre u gradovima koji imaju više od 30.000 stanovnika.

S druge strane, u gradovima s velikom kupovnom moći, poput Sarajeva ili Mostara, “Lidl” vidi potencijal za nekoliko lokacija.

Na ulazak na bh. tržište, prema tvrdnjama izvora, potakao ih je usjeh na tržištu Srbije, gdje su ušli 2018. godine.