Iskoristite prednosti poslovnog bontona

0

Svi zaposlenici trebali bi se držati određenih obrazaca ponašanja i komunikacije jer su često upravo oni ti koji grade imidž poduzeća. Bez obzira radi li se o menadžerima koji nas predstavljaju na sastanku s partnerima ili prodavačima u direktnoj komunikaciji s kupcima.

U današnjem svijetu lako dostupnih informacija i društvenih mreža, dobar glas daleko se čuje, ali negativan još i dalje.

Stoga bi svako poduzeće moralo voditi brigu o tome kakav dojam ostavljaju njihovi zaposlenici. Vodeće svjetske korporacije odavno su uočile značaj kvalitetne komunikacije i bontona, zato nemojte čekati ni vi!

Upravo zbog toga, trebali bi se držati određenih pravila i savjeta u komunikaciji kako ne bi sami sebi iskopali jamu u koju možemo upasti.

Postoji nekoliko univerzalnih pravila kad je u pitanju poslovni bonton:

  • Rukovanje je i dalje profesionalni standard
  • Nemojte prekidati sagovornika
  • Napravite dvostruku provjeru prije nego kliknete send
  • Nemojte nenajavljeni ulaziti u nečiji ured
  • Budite tačni
  • Ugasite telefon tokom sastanka
  • Izbjegavajte osjetljive teme (politika i religija)
  • Klijent ne plaća račune s poslovnih sastanaka
  • Educirajte se o lokalnim običajima

(Poslovni.hr)