Svi zaposlenici trebali bi se držati određenih obrazaca ponašanja i komunikacije jer su često upravo oni ti koji grade imidž poduzeća. Bez obzira radi li se o menadžerima koji nas predstavljaju na sastanku s partnerima ili prodavačima u direktnoj komunikaciji s kupcima.
U današnjem svijetu lako dostupnih informacija i društvenih mreža, dobar glas daleko se čuje, ali negativan još i dalje.
Stoga bi svako poduzeće moralo voditi brigu o tome kakav dojam ostavljaju njihovi zaposlenici. Vodeće svjetske korporacije odavno su uočile značaj kvalitetne komunikacije i bontona, zato nemojte čekati ni vi!
Upravo zbog toga, trebali bi se držati određenih pravila i savjeta u komunikaciji kako ne bi sami sebi iskopali jamu u koju možemo upasti.
Postoji nekoliko univerzalnih pravila kad je u pitanju poslovni bonton:
- Rukovanje je i dalje profesionalni standard
- Nemojte prekidati sagovornika
- Napravite dvostruku provjeru prije nego kliknete send
- Nemojte nenajavljeni ulaziti u nečiji ured
- Budite tačni
- Ugasite telefon tokom sastanka
- Izbjegavajte osjetljive teme (politika i religija)
- Klijent ne plaća račune s poslovnih sastanaka
- Educirajte se o lokalnim običajima
(Poslovni.hr)