Hoše komerc, domaći tržni lanac sa najdužom tradicijom, danas je sa svojom Merka kafom počastio građane Sarajeva povodom Međunarodnog dana kafe.
„Kafa je puno više od običnog napitka i sa njom je definitivno lakše zakoračiti u novi dan. Iz tog razloga smo danas ispred našeg marketa na Markalama počastili vjerne kupce brendiranim coffee to go dozama. Ispekli smo našu Merka kafu i podijelili užitak ispijanja kafe sa našim potrošačima i građanima Sarajeva. Mnoge smo iznenadili, a spoj tradicije i modernog posebno se dopao ljubiteljima kafe. Ovo je drugi put za redom da obilježavamo ovaj međunarodni dan jednog od najomiljenijih napitaka, a sudeći po reakcijama izgleda da će nam ovaj event postati tradicionalan”, izjavila je Amela Frlj zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komercu.
Godišnje se popije 135 miliona kubika kafe u svijetu. Kafa se u BiH najčešće pije polako, premda stručnjaci smatraju da ona otpušta puno više od svoje arome kada se pije u velikim gutljajima.
Statistika kaže da 9 od 10 ljudi njeguje snažnu tradiciju ispijanja kafe, te uživa u svakom gutljaju ovog napitka. Kafa je izvor korisnih antioksidanasa, te smanjuje rizik od raka. Kofein smanjuje širenje krvnih sudova i tako pomaže u ublažavanju glavobolje.
Međunarodni dan kafe prvi put je službeno obilježen 1. oktobra 2015. godine u Milanu za vrijeme održavanja EXPO 2015, u organizaciji International Coffee Organization.
Merka kafa domaći je brend kojeg je razvila firma Hoše komerc. Merka – Minas mljevena kafa pakuje se u kvalitetnu ambalažu koja čuva aromu i kvalitet sirovine.
Početkom 2013. godine za kafu Merka urađen je novi dizajn ambalaže. Novi dizajn je zasnovan na tradicionalnim elementima dok istovremeno zadovoljava zahtjevni ukus savremenog potrošača.