Imširoviću posebno priznanje za razvoj trgovačke industrije

0

U četvrtak je u Sarajevu održan šesti FMCG RETAIL Summit, prestižna konferencija koja okuplja predstavnike vodećih FMCG kompanija, dobavljača, proizvođača i trgovaca.

Na događaju kojem je prisustvovalo više od 400 učesnika, dodijeljeno je i posebno priznanje za razvoj FMCG industrije.

Foto: FMCG

Ono je ove godine otišlo u ruke direktora Konzuma Nihada Imširovića.

Imširović je zahvalio organizatoru na priznanju ali i svom timu koji je, prema njegovim riječima, najzaslužniji za njega.

– Zahvaljujem organizatorima na ovom događaju na kojem se osjećam fenomenalno i trebamo bar dva puta godišnje ovako da se družimo, dijelimo iskustva i ujedinimo u zajedničkim ciljevima. Hvala i mom timu, koji je 90 posto zaslužan za priznanje koje mi je danas dodijeljeno. Često im kažem da moraju biti bolji od najboljih, i pored svih prepreka sa kojima se susrećemo svaki dan, nemamo priliku pokazati ono najbolje što znamo, jer moramo da se ustručavamo i prilagođavamo, ali i u takvim uvjetima pravimo dobre rezultate. Rad, znanje i upornost se uvijek isplati i svima vama želim da u budućnosti budete na ovoj sceni – kazao je Imširović.

Inače, Imširović je u Konzum došao s pozicije direktora društva Klas d.d. Sarajevo.

Riječ je o menadžeru koji je već bio zaposlen u Agrokorovim kompanijama u Bosni i Hercegovini, kao direktor Zvijezde d.o.o. Sarajevo te direktor sektora veleprodaje i logistike u Konzumu d.o.o. Sarajevo. Prije toga je menadžerske poslove obavljao i u Sarajevskoj pivari d.d. Sarajevo, gdje je bio izvršni direktor prodaje.

Foto: FMCG

Podsjetimo i da je ovo priznanje prošle godine dodijeljeno tadašnjem ministru vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine Mirku Šaroviću.

Šesto izdanje Summita

Inače, ovo je već šesti FMCG RETAIL Summit koji zajednički organizuju Altermedia Sarajevo i InStore magazin. Na ovogodišnjem samitu bilo je riječi o trendovima, izazovima i perspektivama u FMCG industriji u BiH i u svijetu.

Kako je objavio organizator, najveću pažnju prisutnih privukao je panel na kojem su predstavnici vodećih i navjećih trgovačkih lanaca u BiH govorili o sve zahtjevnijim potrošačima, izazovima s kojima se susreću u prilagođavanju navikama potrošača, trendovima koji se nameću i kako oni utiču na opstanak tradicionalne trgovine, o robnim markama, dobavljačima, te FMCG industriji općenito.

Na samitu su osim Nihada Imširovića (Konzum) govorili i Nedim Muratović (Phipip Morris), Ray Gaul (Keynote speaker), Darko Čavić (HL Display), Adi Turković (GS1), Emir Žunić (Info Studio), Višeslav Majić (Bisnode Group), Edin Ibrahimović (Bingo), Nihad Imširović (Konzum), Damir Šlosel (dm drogerie markt), Ahmet Koštreba (Mercator), Selma Kadić-Maglajlić (Copenhagen Business School i EFSA) i Miodrag Borojević (Fortenova Grupa – Keynote speaker).

O trendovima u FMCG industriji govorio je jedan od Keynote speakera Ray Gaul.

– U BiH, FMCG industrija se razvija veoma brzo i velike kompanije rastu – što je veoma pohvalno. FMCG summit je veoma značajan projekat. Potrebno je da se konstantno usavršavamo kako bismo se pripremili za budućnost. Također, neophodno je raditi i na razvoju digitalizacije, te naučiti komunicirati u različitim kategorijama – kazao je Gaul.