IKEA Hrvatska predstavlja poslovne rezultate za treću uspješnu godinu rada, tokom koje je ostvaren rast prometa od 9,6 odsto u poređenju s poslovnom godinom 2016. Ostvaren promet iznosi 622,4 miliona kuna (~82,7 miliona eura).
”Tokom treće godine poslovanja ostvarili smo odlične rezultate prodaje, koja se temelji na našim održivim principima i jedinstvenom demokratskom dizajnu. Kako bismo inspirirali većinu ljudi IKEA rješenjima za bolji život kod kuće, otvorili smo privremeni izložbeni prostor u centru grada ‘Probnu kuću IKEA Zagreb’ te smo postali još dostupniji građanima na obali otvaranjem dva dostavna centra, u Rijeci, a nedavno i u Splitu. Fokus u budućnosti bit će na ‘više prodajnih kanala’ kako bismo IKEA ponudu učinili još dostupnijom i pristupačnijom što većem broju kupaca u Hrvatskoj. Istovremeno, ostajemo predani stvaranju pozitivnog utjecaja na zajednicu u kojoj poslujemo i napretku društva“, istaknuo je Stefan Vanoverbeke, direktor IKEA Hrvatska te regionalni direktor IKEA SEE (IKEA Jugoistočna Europa).
Tokom prošle poslovne godine robna kuća IKEA Zagreb dočekala je više od 1,7 miliona posjetitelja, a više od pet miliona ljudi posjetilo je IKEA.hr stranicu. IKEA internetska trgovina ostvarila je više od 16 hiljada narudžbi. Novootvoreni dostavni centar u Rijeci ostvario je odlične rezultate, što potvrđuje 670 narudžbi s više od 11.800 proizvoda koliko ih je distribuirano u dostavni centar u manje od dva mjeseca rada.
Od ukupno 12,2 miliona prodanih proizvoda, 23 % čini namještaj, a 77 % dodaci.
Rast s pozitivnim uticajem omogućuje dalja ulaganja u zaposlene
Odlični poslovni rezultati omogućili su daljnja ulaganja u zaposlenike, od čega je gotovo 8.000 sati uloženo u treninge i edukacije. Kao i prošle godine, robna kuća IKEA Zagreb ponovno ostvaruje značajne rezultate u području održivosti. Od prikupljenog otpada u robnoj kući, 94 % je reciklirano. Posjetitelji su također doprinijeli zaštiti okoliša i održivijoj budućnosti te su donijeli 4,1 tonu madraca za recikliranje. 95 % utrošene energije u robnoj kući dolazi iz obnovljivih izvora, a 10 % se proizvodi samostalno.
Potpuni fokus na većoj dostupnosti IKEA ponuda za većinu ljudi
Krajem maja, započela je izgradnja najvećeg outlet centra u Hrvatskoj pored robne kuće IKEA Zagreb, pod imenom “Designer Outlet Croatia”. Riječ je o projektu vrijednom 60 miliona eura u prvoj fazi, a pokrenula ga je IKEA Centres s partnerima. Očekuje se da će svoje prve posjetitelje dočekati tijekom proljeća 2018. godine te im omogućiti jedinstveno iskustvo kupovine u 90 trgovina. Nakon prve faze, otvorit će se više od 400 novih radnih mjesta.
Do 2025. godine, IKEA SEE ostaje predana otvaranju 13 robnih kuća IKEA u regiji (Hrvatska, Srbija, Slovenija i Rumunija).