Iduća, 2025. godina mogla bi biti kritična i ključna za njemačke dobavljača za automobilsku industriju. Kineski proizvođači automobila postaju sve važniji za evropske dobavljače – “bez obzira na cijenu”.
Prema savjetodavnoj kompaniji Berylls, dobavljači automobilske industrije čekaju izuzetno tešku godinu.
S obzirom na daljnje strože propise EU-a o CO2, proizvođači automobila će vjerovatno povećati prodaju električnih automobila s popustima i izvršiti dodatni pritisak na profitne marže dobavljača. Osim toga, došlo bi do povećanja troškova finansiranja, prenosi Fenix-magazin.
“2025. bit će kritična za opstanak dobavljača kao i pandemijska kriza”, upozoravaju stručnjaci iz industrije.
Rizik od insolventnosti značajno raste, posebno za mala i srednja poduzeća dobavljača.
Međugodišnje profitne marže proizvođača automobila do septembra su u prosjeku pale s 8,9 na 7,2 posto, a dobavljača s 5,9 na samo 5,5 posto.
Povećanja poticaja
Njemački ministar privrede Robert Habeck planira nove poticaje s ciljem povećanja prodaje električnih vozila u Njemačkoj.
O tome pišu razni njemački mediji pozivajući se na dokument koji je izradio sam ministar.
-Želimo uvesti porezne olakšice za kupce s niskim do srednjim prihodima za kupovinu električnih vozila, naveo je Habeck.
Među mjerama koje bi trebalo usvojiti je i ona da kupci dobiju kredit od hiljadu eura za potrošnju na javnim punionicama.
Nadalje, određeni postotak troškova kupovine trebao bi biti porezno priznat, kao što je slučaj kod subvencija za obnovu visokoenergetski efikasnih zgrada.