Hyundai ulaže u evropsku mrežu za punjenje električnih automobila

0

Južnokorejski Hyundai Motor postao je dioničar evropskog projekta za punjenje električnih automobila, u kojem su snage udružili njemački Volkswagen, BMW i Daimler i američki Ford.

Projekt Ionity predviđa uspostavu 400 stanica za brzo punjenje električnih automobila širom Evrope do kraja iduće godine. Njegov je cilj otkloniti dileme u vezi s razvojem električnih automobila zbog malih udaljenosti koje prelaze između dva punjenja, što se i dalje smatra ključnom preprekom za potražnju.

U sklopu Ionityja do sada je uspostavljeno 140 stanica u 14 evropskih zemalja a u gradnji ih je još 50.

“Sudjelovanje novih ulagača u Ionityju jasan je signal povjerenja, koji pokazuje da rad naše mlade kompanije već donosi plodove”, istaknuo je u saopćenju izvršni direktor Michael Hajesch.

Finansijski detalji Hyundaijeva angažmana nisu objavljeni.

Električni automobili kao budućnost

Vijest o ulaganju Hyundaija objavljena je nekoliko dana uoči Frankfurtskog automobilskog sajma IAA čija će glavna tema biti održiva vožnja i električni automobili. Volkswagen planira na sajmu predstaviti električno vozilo ID 3, Porsche sportski električni automobil Taycan a Mercedes-Benz električni kombi.

Proizvođači automobila ulažu puno novca u razvoj električnih automobila. Među ostalima je tako Porsche povećao udio u Rimac Automobilima s 10 na 15,5 posto. Iz hrvatske kompanije su tom prilikom naveli da iduće godine planiraju otvoriti nove proizvodne linije za proizvodnju baterija, pogonskih sistema i automobila C_Two.

Za razliku od automobilskih kompanija, energetski sektor zasada oklijeva preuzeti značajniju ulogu u razvoju električnih automobila zbog skromne prodaje koja im ne jamči profitabilnu potrošačku bazu, napominje Reuters, prenosi agencija Hina.