Hyundai prikazao dotjerani gradski model i10

0

Hyundai je prikazao dotjerani gradski model i10 koji se u ovoj generaciji pojavio 2019. godine.

Hyundai i10 sada odlikuju blage vizuelne promjene, uključujući nove kombinacije boja i dodatne karakteristike unutar kabine, a u ponudi ostaje i estetski najatraktivniji i10 N Line.

Modificirani i10 se međutim ne razlikuje mnogo od dosadašnje verzije. Primjećuju se dnevna svjetla u obliku saća koja zamjenjuju prethodne okrugle jedinice, a tu su i nova šara na maski i donjem ulazu branika, kao i drugačija grafika za zadnja svjetla.

Osim toga, u paleti će se naći i dvije nove boje (nazvane Lumen Grey i Meta Blue), zajedno sa novim 15-inčnih aluminijumskim točkovima, piše Avaz.

Hyundai i10 N Line i dalje karakterišu aero body kit, kao i dotjerana svjetla i novi 16-inčni alu točkovi.

Za unutrašnjost je predviđeno plavo ambijentalno osvjetljenje i „trostruka crvena linija“ za naslone sjedišta kod modela i10 N Line koji se razlikuje i po crvenim akcentima i značkama N Line.

Uz standardni i10 dolazi novi „Ljubičasti paket“ koji dodaje ljubičastu aromu sjedištima, šavovima, otvorima za vazduh i ljubičastim sjajem na sivim tačkama.

Treba pomenuti i novu digitalnu instrument tablu od 4.2 inča i 8.0-inčni infotainment ekran osjetljiv na dodir koji je sada kompatibilan sa bežičnim Apple CarPlayom i Android Autom.

Pominju se i zadnja kamera, OTA ažuriranja za mape, prednji i zadnji USB-C portovi, plus izdašniji ADAS paket (Hyundai Smart Sense).

Hyundai za sada nije objavio informacije o pogonskim agregatima, ali dosadašnja verzija je bila na raspolaganju sa atmosferskim 1.0 MPi trocilindričnim motorom od 49 kW/67 KS, 1.2 MPi četvorocilindričnim agregatom sa 62 kW/84 KS i turbo 1.0 TGD- i jedinicom sa 74 kW/100 KS.

Zadnji se dobija uz Hyundai i10 N Line koji također standardno ima sportskije podešeno oslanjanje.

Proizvodnja obnovljenog Hyundaija i10 će startovati aprilu, u Hyundaijevoj fabrici u Turskoj, dok se prve isporuke na evropsko tržište očekuju u drugoj polovini godine.