Zahvaljujući korištenju čelika visoke čvrstoće, karoserija je 22 posto kruća, ali i za 27,7 kg lakša u odnosu na prethodni model, prenio je Klix.
Unutrašnjost je prostranija u odnosu na rivale među kojima su VW Golf, Mazda 3, Chevy Cruze i Honda Civic.
Osnovne modele Elantre GT će pokretati 2,0-litarski četverocilindrični motor koji razvija 150 KS, a moći će biti uparen sa šestostepenim manuelnim ili automatskim mjenjačem. To je više snage u odnosu na 2,0-litarski motor u Elantri sedan koji isporučuje 147 KS.
Elantra GT Sport ima 1,6-litarski motor s turbopunjačem koji nudi 201 KS. Uparen je sa sedmostepenim dual-clutch mjenjačem dostupnim uz šestostepeni manuelni mjenjač. GT Sport ima veće 18-inčne naplatke u odnosu na 17-inčne standardne, veće diskove i neovisni stražnji ovjes.
Hyundai je testirao Elantru GT na Nurburgringu kako bi poboljšao njenu sportsku stranu bez utjecaja na držanje na cesti.
Unutrašnjost automobila je poznata i logično dizajnirana. Jedina razlika u odnosu na sedan je novi 8,0-inčni infotainment sistem koji dolazi u standardnoj opremi. On nudi navigaciju i podršku Apple CarPlay i Android Auto sistemima.
Opciono je moguće dobiti LED farove, a tu je i dvozonska klima, tehnologija za bežično punjenje smartphonea, kao i Hyundaijev Blue Link sistem. Za sigurnost se brinu sistem kočenja prije sudara, adaptivni tempomat, upozorenje na vozilo u slijepom uglu i sistem koji upozorava na napuštanje trake.
Cijena zasad nije poznata, a prodaja počinje naljeto.