Hypo Group Alpe Adria AG od 11. jula posluje pod novim brendom – Addiko Bank.
Novi brend odražava novu poslovnu strategiju Banke i njenu jedinstvenu poziciju, ali prvenstveno i ponajviše od svega obavezanost Banke na uvođenje novog načina poslovanja koje će biti potpuno jasno, jednostavno i direktno.
Banka ovakvim jasnim i jednostavnim poslovanjem želi prije svega odgovoriti na veliki izazov današnjeg bankarstva, u kojem klijenti pod utjecajem sve bržeg tempa modernog života žele jednostavne proizvode i praktičnu uslugu bez puno komplikacija.
Addiko Bank smatra da se banka mora više približiti klijentima i osluhnuti njihove potrebe i upravo to će i učiniti tako što će smanjiti broj proizvoda u ponudi banke, kako bi klijentima olakšala izbor. U tu svrhu će i smanjiti obim neophodnih formulara kako bi mogla puno brže i jednostavnije naći pravo rješenje za klijenta.
Da bi postigla navedeno, Addiko Bank će se pridržavati tri glavna načela jasnog i jednostavnog bankarskog poslovanja, a to su: fokus na bitnim stvarima, učinkovito djelovanje i jednostavna komunikacija, čime će postići fokusiranu ponudu proizvoda i usluga, učinkovite procedure i procese i jednostavnu komunikaciju utemeljenu na pristupu orijentiranom na klijenta.
U Bosni i Hercegovini proces rebrendinga će biti završen 31.10.2016. i od tog datuma mreža dvije Hypo banke u BiH, koja broji 73 poslovne jedinice, će poslovati pod novim imenom. „Zašto Addiko? Ovo ime smo izabrali jer je jedinstveno i autentično i jer smo željeli našim klijentima i zaposlenicima dati mogućnost da sami imenu udahnu značenje kroz kredibilitet, relevantnost, transparentnost poslovanja.
“Trudićemo se da radimo nekoliko stvari jako dobro, radije nego da radimo puno stvari prosječno. Vjerujem da ćemo se na taj način značajno razlikovati od konkurencije. Novi je brend simbol ovog preobražaja i početak razvoja bolje banke na koju svi možemo biti ponosni.”, kaže Sanela Pašić, predsjednica Uprave Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.
“Novi brend označava pozitivnu promjenu, označava prvi dan naše budućnosti i kao takav predstavlja sastavni dio naše poslovne strategije s primarnim fokusom na poslovanju s građanima i malim i srednjim poduzećima uz pružanje pune podrške korporativnim klijentima i javnom sektoru.
Nećemo novi brend promatrati kao kraj projekta rebrendinga, nego kao početak uzbudljivog putovanja i poboljšanja naših usluga, kreditnih procesa, glavnih financijskih pokazatelja, ojačanja digitalnog bankarstva, te izgradnje nove, fokusiranije, učinkovitije i jednostavnije banke – naše banke i banke za naše klijente.“ – zaključio je Ulrich Kissing, predsjednika Uprave Addiko Bank AG.