Kineska kompanija Huawei je tokom prošle godine značajno poboljšala svoju poziciju na tržištu proizvođača pametnih telefona te je prodala više takvih uređaja u odnosu na 2015. godinu. No, firma je zabilježila manji profit u odnosu na 2015. godinu.
Dok je 2015. godine zabilježen operativni profit od 2,2 milijardi dolara, prošle godine je zabilježen operativni profit od 2 milijardi dolara. Stvarni cilj firme bio je operativni profit od 2,5 milijardi dolara.
Iako je, dakle, prodao više pametnih telefona u odnosu na 2015. godinu, tokom 2016. godine Huawei se odlučio na strategiju koja predviđa znatna ulaganja u marketing i oglašavanje. Osim promocije uređaja, to uključuje i određene olakšice te pogodnosti za trgovce i operatere koji su odlučili u svoju ponudu uvrstiti proizvode firme Huawei.
Iz toga proizlazi i podatak da je firma uprkos većem broju prodatih uređaja, ostvarila manji profit.
Što se tiče budućnosti, u Huaweiju su se odlučili na novi cilj – do kraja godine udvostručiti profit na nivo od 4 milijarde dolara, što bi se trebalo postići pomoću različitih mjera kako što je smanjenje troškova i dalje povećanje prodaje. (Gdeinvestirati.com)