Građani brojnih gradova u Hrvatskoj primijetili su posljednjih zatvaranje brojnih kioska Tiska.
Mediji pišu da us mnogi građani već u panici da će ostati bez usluga koje su navikli obavljati u blizini svog doma.
Iz više izvora, zaposlenica i dobavljača, Nacional je saznao da se planira zatvaranje 250 kioska Tiska, od čega 50 u Zagrebu.
Razlog? Nedostatak radne snage i priprema za prodaju najveće mreže maloprodajnih lanaca kioska u Hrvatskoj.
Pojašnjenje su potražili od samog Tiska, iz kojeg su poručili “kako široku nacionalnu mrežu prodajnih mjesta u Hrvatskoj, Tisak kontinuirano prilagođava potrebama tržišta, ali i ključnim parametrima dugoročne stabilnosti i održivosti svoga poslovanja”.
Drugim riječima, iz kompanije negiraju da se dešava nešto kolosalno, već tvrde da je riječ samo o prilagođavanju tržišnim uslovima.
– Ta je politika prilagodbe mreže dio šire poslovne strategije koja, na jednoj strani, vrednuje prisutnost i ciljano širenje na lokacijama s visokom potražnjom i ponudom koja se prilagođava karakteristikama lokacije i kupaca, pa tako kompanija svake godine otvara oko pedeset novih prodajnih mjesta, uključujući stalne i sezonske lokacije – dodali su.
-Također, mreža se i ciljano optimizira kroz zatvaranje onih prodajnih mjesta na kojima je najmanja potražnja, a samo prodajno mjesto bilježi dugotrajne negativne rezultate. Tome, pak, prethodi pomna analiza i razmatranje svih raspoloživih opcija kako se ne bi ugrozila dostupnost usluga Tiska – kažu.
– Kompanija tako osigurava da njeno cjelovito poslovanje bude dugoročno održivo, što prije svega znači stabilnost radnih mjesta za više od 2000 ljudi, ali i pružanje kvalitetne usluge i ispunjavanje potreba svojih kupaca.
Ta je politika prilagodbe mreže dio šire poslovne strategije koja, na jednoj strani, vrednuje prisutnost i ciljano širenje na lokacijama s visokom potražnjom i ponudom koja se prilagođava karakteristikama lokacije i kupaca, pa tako kompanija svake godine otvara oko pedeset novih prodajnih mjesta, uključujući stalne i sezonske lokacije – dodali su iz Tiska.
– Jednako tako, mreža se i ciljano optimizira kroz zatvaranje onih prodajnih mjesta na kojima je najmanja potražnja, a samo prodajno mjesto bilježi dugotrajne negativne rezultate. Tome, pak, prethodi pomna analiza i razmatranje svih raspoloživih opcija kako se ne bi ugrozila dostupnost usluga Tiska – dodali su.
– Tako kompanija osigurava da njezino cjelovito poslovanje bude dugoročno održivo, što prije svega znači stabilnost radnih mjesta za više od 2000 ljudi, ali i pružanje kvalitetne usluge i ispunjavanje potreba svojih kupaca – zaključili su uz Tiska.