Hrvatski Infobip ulazi na japansko tržište preko najvećeg telekom igrača

0

Hrvatska tehnološka firma Infobip sklopila je strateško partnerstvo s NTT Com Online Marketing Solutions Corporation, dijelom najveće japanske telekomunikacijske grupacije NTT, izvijestili su iz kompanije.

Kroz ovu saradnju hrvatske cloud komunikacijske usluge postat će dostupne japanskim kompanijama, i to kroz posebno prilagođenu platformu koja kombinira NTT-ove messaging i glasovne usluge s Infobipovom tehnologijom.

Nova platforma, nazvana NTT CPaaS, omogućit će japanskim firmama korištenje višekanalnih komunikacijskih rješenja bez potrebe za kodiranjem, uključujući i alate za umjetnu inteligenciju, pojašnjavaju iz Infobipa.

– Platforma je izgrađena na tri ključne komponente: NTT-ovim pouzdanim messaging i glasovnim uslugama, Infobipovoj tehnologiji za komunikaciju kroz aplikacije, te našoj ekspertizi na japanskom tržištu – poručuje Yoshie Tsukamoto, predsjednica i CEO NTT Com Online.

Cijela platforma bit će dostupna na japanskom jeziku, s lokalno prilagođenim sistemom plaćanja. Osim postojećih NTT-ovih usluga, partnerstvo će omogućiti uvođenje novih kanala poput webRTC-a, live chata i međunarodnih messaging usluga na japansko tržište, najavljuju iz kompanija.

– Ovo partnerstvo omogućit će japanskim firmama da pruže bolja korisnička iskustva kroz višekanalnu komunikaciju – izjavio je Silvio Kutić, CEO Infobipa.

Infobip je, prema analitičkim kućama Gartner i Metrigy, globalni lider u području CPaaS tehnologije, a među njihovim klijentima su kompanije poput Microsofta, Applea, Mete i Ubera, ističu iz hrvatske, prenio je Poslovni.hr.