Građani Hrvatske su za ovogodišnji „crni petak“, dan popusta, potrošili 689,56 miliona kuna (92,7 miliona eura) ili za 20 odsto više novca u odnosu na isti dan prošle godine, pokazali su podaci Poreske uprave Hrvatske.
“Iz podataka je vidljivo da je broj računa u petak, 23. novembra 2018. u odnosu na petak 24. novembra 2017. veći za četiri posto, a ukupan iznos računa takođe je veći za 20 posto“, odgovorili su iz Poreske uprave Jutarnjem listu, koji je zatražio podatke iz fiskalizacije (broj i iznos računa) za sve djelatnosti za pomenute datume.
Građani Hrvatske su na ovogodišnji „crni petak“ potrošili čak 115 miliona kuna (15,46 miliona eura) više u odnosu na „crni petak“ prošle godine.
To povećanje od 20 posto je oko četiri puta više od rasta nominalnih plata u prvih devet mjeseci ove godine, piše Jutarnji.
Sve to bi, kako ocjenjuje taj list, moglo da znači da se „crni petak“ sve više “prima”, kako kod trgovaca koji možda daju veće popuste nego prošlih godina, tako i kod potrošača koji u tom danu vide priliku za dobar šoping.