Aerodrom Mostar i Air Serbia pregovaraju o potencijalnom uvođenju letova iz Beograda, a navodno je dogovor prilično blizu.
– Radimo na tome da osiguramo letove za Beograd s velikim brojem frekvencija pod povoljnim uvjetima. Blizu smo dogovora, ali sve ovisi o raspoloživim kapacitetima aviona. Dosta smo ograničeni ko može letjeti u Mostar jer aerodrom ima dosta ograničenja kada su u pitanju polijetanja i slijetanja, tako da ne možemo sa svima pregovarati – rekao je generalni direktor Aerodroma Mostar Marko Đuzel.
Air Serbia trenutno održava operacije za Sarajevo i Banja Luku u Bosni i Hercegovini.
Ranije ove godine, izvršni direktor Air Serbia, Jiri Marek, rekao je: “Već letimo na petnaest odredišta u bivšoj Jugoslaviji. To je više od bilo koje druge kompanije. Nastavit ćemo dodavati frekvencije svim zemljama jer nam one također osiguravaju protok putnika za povezne letove, posebno za naše dugolinijske operacije.”
Croatia Airlines trenutno je jedini prevoznik koji ima cjelogodišnje letove za Mostar, a nakon više od tri godine obnovio je svoju liniju za Zagreb početkom 2023. godine, prenosi Ex-Yu Aviation News.
Mostarski aerodrom prošle sedmice je raspisao poziv za dodjelu subvencija za održavanje zagrebačke linije, a očekuje se da će glavni ponuditelj biti Croatia Airlines.
Redovne letove između Beograda i Mostara prvi put je 15. marta 1962. uspostavio JAT – Jugoslavenski zračni prevoz, a letovi su se nastavili tokom sljedećih decenija.
Ruta je u početku služila lokalnom stanovništvu, ali je od 1980-ih postala popularna među transfernim putnicima koji su putovali u vjerske svrhe kako bi posjetili Međugorje.
Sam JAT je prodavao posebne pakete za Mostar za hodočasnike na tržištima uključujući Sjedinjene Američke Države, Ujedinjeno Kraljevstvo pa sve do Filipina.
Kako se Jugoslavija počela raspadati, usluge su prekinute. Posljednji JAT-ov let na toj ruti, koji je ujedno bio i posljednji komercijalni let između dva grada do danas, obavljen je 23. novembra 1991. godine.