Švedski tekstilni gigant Hennes & Mauritz objavio je danas da su prodajni rezultati u četvrtom kvartalu ispod očekivanja i najavio da će određeni broj radnji biti zatvoren zbog činjenice da ljudi sve više kupuju online.
CEO H&M-a Karl-Johan Persson kazao je u saopćenju kompanije da se „online prodaja kompanijinih brendova i dalje dobro razvija“ ali da su radnje u kojima se fizički obavlja kupovina „negativno pogođene kontinuiranim izazovima za tžište koje donose promjene u industriji“.
Prodaja je od septembra do novembra pala za četiri procenta u odnosu na isti period prošle godine, prenijeli su svjetski mediji.
“Kako bismo odgovorili još brže na ponašanje i navike naših kupaca koje se jako brzo mijenjaju i mi smo ubrzali transformaciju kroz koju kompanija trenutno prolazi“, kazao je Persson te dodao da ona obuhvata integraciju fizičkih i digitalnih mjesta za kupovinu i intenzivniju optimizaciju ponude u radnjama.
Iz kompanije nisu precizirali koliko će radnji biti zatvoreno i gdje.
Posljednje najave u suprotnosti su sa planovima kompanije sa početka godine kada je najvaljeno da će otvoriti dodatne radnje širom svijeta kako bi se izborili sa žestokom konkurencijom koja sve više prodaje online.
Zaključno sa avgustom, H&M je u svijetu imao ukupno 4.553 otvorenih trgovina.
B.M.