Švedska modna kompanija H&M saopštila je danas da je povukla jednu reklamnu fotografiju poslije optužbe na društvenim mrežama da je rasistička i uputila izvinjenje.
Na fotografiji je prikazan dječak crnac, koji nosi majicu s natpisom “Coolest monkey in the jungle” (Najbolji majmun u džungli).
Fotografija je izvala seriju kritika i optužbi. Manekenka Stefani Jeboa se zapitala na Twitteru ko je u kompaniji došao na ideju da malom crnom dječaku stavi majicu s takvim natpisom.
Kompanija je povukla fotografiju i ostavila samo sliku majice s natpisom.
To nije prvi put da je neka poznata kompanija meta rasističkih kritika.
Španska modna kompanija Zara je 2014. godine morala da povuče dječiji prsluk sa žutom zvijezdom poslije kritika da liči na zvijezdu koju su Jevreji morali da nose za vrijeme nacizma.
Kozmetička kuća Dove, u vlasništvu holandske gigantske kompanije Unilever, u oktobru 2017. izvinila se zbog reklame na internetu koja je ocijenjena kao rasistička. (Beta)