Smanjena dobit H&M-a, u pripremi nova modna marka

0

Švedski lanac modnih kuća H&M je u četvrtak iznio podatke o manjoj kvartalnoj dobiti zbog teških uslova na američkom i tržištu srednje Evrope, najavljujući lansiranje osme modne marke.

U prvom kvartalu dobit H&M-a prije oporezivanja je skliznula za tri odsto, na 3,2 milijarde švedskih kruna, a prihodi su porasli za sedam posto, na 54,37 milijardi kruna.

H&M je najavio lansiranje novog brenda ARKET, a prva radnja će biti otvorena u Londonu, zatim u Briselu, Kopenhagenu i Minhenu. Od početka jeseni internet prodaja će se proširiti na 18 evropskih tržišta.

Brend će obuhvatiti odjeću za muškarce, žene i djecu, a biće skuplji od ostalih H&M-ovih marki.

Grupa je takođe vlasnik švedskih robnih marki poput Cosa, Other Stories, Monki, Weekday i Cheap Monday, koji i dalje bilježe rast prodaje i u klasičnim i u internet prodavnicama.