Div brze mode H&M prisiljen je “ugasiti” svoj neovisni brend Cheap Monday, piše Reuters, prenosi Novac.hr.
Švedska je kompanija u 2008. kupila kompniju Fabric Scandinavian u čijem su vlasništvu brendovi Cheap Monday, poznat po svojim jeftinim trapericama, te Weekday i Monki.
Cheap Monday prodaje svoje proizvode u 3.000 maloprodajnih trgovina širom svijeta te putem svoje online trgovine, a i na kineskoj Alibabi.
No, tradicionalni poslovni model koštao ih je poslovanja, smatraju u H&M-u, koji je objavio da zatvara brend koji mu je bio prva akvizicija, a time će oko 80 osoba ostati bez posla.
– Primijetili smo negativan trend u prodaji i profitima Cheap Mondaya koji se odvija već jako dugo – objasnili su iz H&M Grupe i dodali da i dalje vide puno potencijala u drugim brendovima koje grupacija posjeduje.
Naime, osim navedenog, sada propalog brenda, H&M u svom vlasništvu ima i lance poput COS-a i & Other Stories-a. Ipak, većina poslovanja odnosi se na H&M brend, koji se i dalje muči s prilagodbom na online prodaju, a i svojim inventarom koji mu zatrpava skladišta.
Da podsjetimo, budući da je švedskoj kompaniji pala prodaja, skladišta su puna neprodanih proizvoda kojih se H&M nikako ne može riješiti. (Novac.hr)