Banjalučka pivara ostvarila je u prvoj polovini ove godine neto gubitak od 1,1 milion maraka, piše BiznisInfo.
U prvoj polovini godine obim prodaje je pao za 6 posto na 210 hiljada hektolitara, dok je neto prihod od prodaje pao za 7 posto na 19,9 miliona KM.
Jednim dijelom rezultat odražava i tendenciju ovih godina da veliki dio ulaganja bude realizovan u prvom dijelu godine, pa su time i troškovi u drugoj polovini manji.
Jedan od razloga je i rastući udio izvoza, čija je realizacija nešto skuplja zbog udaljenosti izvoznih tržišta.
Bez obzira na to, Pivara će se morati dobro pozabaviti troškovima u predstojećem period da bi zadržala profitabilnost, navodi se u izjavi uz nerevidirani finansijski izvještaj za prvu polovinu 2019.
Uprkos snažnoj promociji piva Nektar, prodaja u aprilu i maju je bila daleko ispod očekivane.
Iz kompanije navode da su organizovali veliku nagradnu igru za promociju Nektara u kojoj se dodjeljivao automobil Porše a koja je kulminirala koncertom Lepe Brene u Banjaluci.
Dobra prodaja je ostvarena tek u junu, odnosno na početku ljetne sezone.