Kompanija Violeta iz Gruda iz godine u godinu bilježi sve bolje rezultate poslovanja, a lani je imala rekrodne prihode od 222,5 miliona maraka, saznaje BiznisInfo.
To je povećanje od 23,5 miliona maraka, odnosno od oko 12 posto u odnosu na godinu ranije.
Osim toga, kompanija je lani bila jedna od najprofitabilnijih u državi, sa neto dobiti od 27 miliona maraka, u poređenju sa 19 miliona maraka iz 2015, saznaje naš portal a na osnovu podataka Bisnode BH.
Firma iz Gruda, koja je jedan od najvažnijih privrednih subjekata u BiH, lani je upošljavala 589 radnika.
Violeta je odranije regionalni lider u prodaji paparira za domaćinstvo, a njen deterdžent za suđe također je postao jedan od lidera na tržištu.
Osim toga, kako smo ranije pisali, Violeta je prošle godine ostvarila još jedan veliki uspjeh, jer je postala tržišni lider u BiH u veoma konkurentnom i unosnom segmentu pelena.
Prema analizama Euromonitora, Violeta je lani držala 49 posto tržišta pelena za djecu i odrasle u BiH, i bila je znatno ispred firme Procter & Gamble koja je sa svojim brendom Pampers držala 38 posto tržišta. Na taj način je firma iz Gruda pokazala da se može nostiti i sa svjetskim gigantima.
Nema sumnje da će ova godine biti još uspješnija za Violetu. Ne samo da njeni proizvodi sve više osvajaju tržište, nego je dogovorena i saradnja sa austrijskim maloprodajnim gigantom Sparom.
Spar i Violeta potpisali su u martu ugovor zahvaljujući kojem će na policama Spara biti plasirani Violetini proizvodi. Ovim je Violeta postala prvi brand s ovih područja u neprehrambenoj kategoriji na austrijskom tržištu.
(Izvor: BiznisInfo)