Nova investicija kompanije Heineken Srbija u Novom Sadu vrijedna 16 miliona eura, kojom će se pivara te kompanije pozicionirati kao jedna od tehnološki najnaprednijih u regionu, predstavljena je u srijedu.
Kako se navodi, radi se o jednom od najvećih dosadašnjih ulaganja te kompanije u Vojvodini, koje obuhvata dodatnu liniju za limenke i tehnički unapređenu liniju za staklenu ambalažu, čime je postignuta znatno veća operativna i logistička efikasnost i povećana proizvodnja za gotovo 50 posto.
Istovremeno, smanjena je emisija ugljen-dioksida u distribuciji za više od 1.000 tona godišnje, što je smanjenje za 20 posto u odnosu na prethodnu godinu, i dostignuta je skoro stoprocentna iskorišćenost ukupnih proizvodnih kapaciteta.
– Činjenica da je Heieken u pivaru u Novom Sadu u protekle dve godine investirao 16 miliona eura znači da imaju poverenja u svoj lokalni tim i u zaposlene – istakao je predsjednik Pokrajinske vlade Igor Mirović.
Prema Mirovićevim rečima, veoma je važno da se 85 posto sirovina kupuje na tržištu Vojvodine, prenio je Seebiz.