Građani tvrde da su prevareni, traže povrat novca za Pampers

0

Nekoliko bh. građana obratilo se našem portalu s tvrdnjom da su prevareni u akcijskoj ponudi koju je organizirala kompanija Orbico, zastupnik proizvoda Pampers za našu zemlju.

Orbico je organizirao ponudu koja traje od 15. novembra ove, do 15. januara naredne godine, u kojoj se za kupovinu Pampers proizvoda u vrijednosti od 200 KM na poklon dobivaju dječija kolica Chipolino Dakota, a za kupovinu proizvoda od 150 KM dječija sjedalica Chipolino Rodeo.

Ponuda je već na samom startu izazvala veliko interesovanje zbog vrijednosti poklona, a kupci su samo trebali na adresu Orbica poslati kovertu s računom i ličnim podacima.

No, Orbico 23. novembra bez najave mijenja pravila ponude koja je već uveliko u toku i odlučuje da nagrade ogranični samo na po prvih 100 kupaca, uz napomenu da će svi koji su do tada poslali koverte dobiti nagrade. Kupci su na ovo burno reagirali jer najveći broj onih koji su kupili Pampers proizvode nije odmah poslao koverte, vjerujući da za to ima dovoljno vremena do 15. januara naredne godine.

komentari-61

Osim toga, kupci navode da javnost nije na pravi način obaviještena o novim pravilima te da mnogi i dalje vjeruju da će dobiti poklone. Da bi se saznala nova pravila mora se otići na Orbicovu internet stranicu, a malo je vjerovatno da će to neko činiti tokom kupovine.

Mnogi kupci oglasili su se na raznim internet forumima i Facebook grupama. Oni su burno reagovali tvrdeći da su prevareni i da će tražiti novac natrag, a neki su čak pozivali i na bojkot ovih proizvoda. Tvrde da su kasno saznali za ovo pravilo te da im nije ostavljeno dovoljno vremena da pošalju svoje podatke i račun.

S obzirom da se akcija provodila u Bingo marketima, obratili smo se trgovinskom lancu.

“Organizator programa lojalnosti je kompanija Orbico doo Sarajevo, a program se implementira kroz Bingo trgovine na asortimanu Pampersa uz nagrade definisane Pravilnikom od strane Organizatora. 23.11. organizator Orbico donio je odluku o izmjeni Pravilnika, te nas je o tome obavijestio i poslao novi Pravilnik uz upute da putem naših kanala komunikacije (facebook, web) obavijestimo naše kupce. Nažalost u ovom slučaju nismo imali nikakav uticaj na odluku, obzirom da naša kompanija nije organizator programa lojalnosti, jedino što smo mogli, jeste da obavijestimo o tome naše kupce, što smo odmah 24.11. i učinili”, kazala je za BiznisInfo Tatjana Paunoski, Rukovodilac službe marketinga u Bingo.

Kontatkirali smo i kompaniju Orbico, ali nismo uspjeli dobiti zvanični komentar na ovu situaciju.

Inače, zanimljivo je da se kompanija Orbico u promjenama ponude pozvala na član 9. svojih pravila koji glasi “Viša sila”.

“U pogledu ovih Pravila, viša sila podrazumijeva događaje koji se ne mogu kontrolisati, ispraviti ili predvidjeti od strane Organizatora, uključujući i nemogućnost Organizatora usljed uslova nastalih neovisno od njegove volje i čija prisutnost se veže kasnije za nemogućnost ispunjavanja preuzetih obaveza. U slučaju više sile gdje događaj sprečava ili odlaže kompletno ili djelimično izvršenje Pravila i kontinuiranost kampanje, organizator će biti oslobođen ispunjavanja svojih obaveza za period u kojem je došlo do sprečavanja ili odlaganja”, navodi se u ovom članu.