Gorenje izabralo kineski megabrand Hisense za strateškog partnera

0

Nakon što je dobio tri obavezujuće ponude od azijskih kompanija, slovenački proizvođač kućnih aparata Gorenje odabrao je Hisense kao svog strateškog partnera. Kineski megabrand ponudio je cijenu od 12 eura po akciji, prenijela je RTV Slovenija.

Nakon pregleda sve tri ponude, Gorenje je zatražilo od dva ponuđača da podignu svoje uloge. Gorenje se potom odlučio za Hisense kao svog strateškog partnera, jer je ovaj ponudio 12 eura po akciji.

Iz Gorenja ja saopćeno da je tim ključnih akcionara, kao i finansijski i pravni stručnjak pomogao da se pregledaju ponude. U procesu selekcije razmatrana su tri kriterijuma: strateški elementi, izvodljivost transakcije i cijena po akciji.

“Hisense se obavezao da će objaviti namjeru za preuzimanje u roku od 15 dana. Oni će takođe objaviti ponudu za preuzimanje u skladu sa zakonskim rokovima”, navode u kompaniji Gorenje.

Nezvanično, sve tri obavezujuće ponude podnijele su kineske kompanije: Haier, Hefei Meiling i Hisense Electric.