Slovenska firma Gorenje, koja se pridružila kineskoj multinacionalnoj kompaniji “Hisense” International 2018. godine, sklopila je globalno partnerstvo s nogometnim klubom Paris Saint-Germain.
Globalno partnerstvo s nogometnim klubom Paris Saint-Germain najavljuje početak novog poglavlja sportskih sponzorstava za Gorenje. Ujedinit će, kako se navodi, “kraljevstvo vrhunskih kuhinjskih aparata i svijet fudbalske poezije”.
Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga u Hisense Gorenje Europe, kaže:
– Oduševljeni smo što smo se udružili s jednim od najvećih nogometnih klubova na svijetu. Paris Saint-Germain uistinu je jedinstvena institucija i izvanredan poslovni partner. Njihove temeljne vrijednosti u potpunosti su u skladu s našima. Oboje smo svjesni svoje društvene odgovornosti, pa želimo donijeti sreću i radost u milione domova širom svijeta. Čak i u ova posebna vremena možemo uživati u svakom trenutku života. Voljeli bismo da navijači Paris-Saint Germain navijaju za svoj klub u skloništu svog doma, prepunom aparata za domaćinstvo Gorenje – kazala je.
Već je godinama poznato da su velike kineske kompanije bogati sponzori pojedinih evropskih nogometnih liga pa i Lige prvaka.
Zato ovaj potez ne iznenađuje pogotovo uzme li se u obzir veće ambicije Hisensea na evropskom tržištu za što će mu jedna od najvažnijih poluga biti upravo Gorenje.