Na ovogodišnjem Golden Drum Festivalu, najprestižnijem festivalu oglašavanja u centralnoj i istočnoj Evropi, McCann Worldgroup, u čijem sastavu je i McCann Sarajevo, nagrađena je kao “Agencijska mreža godine” (Agency Network of the Year).
“Agencijska mreža godine” najznačajnija je nagrada festivala koja se dodjeljuje agenciji sa najvećim ostvarenim zbirnim brojem poena pojedinačno osvojenih za kampanje sa kojima se takmičila. Ove godine Mccann Worldgroup imala je ukupno 169 poena, što podrazumijeva četiri osvojene nagrade Grand Prix, pet Golden Drum i devet nagrada Silver Drum za ukupno 11 kampanja.
Za kampanju “Lav kokice”, koju je McCann Beograd uradio za Carlsberg Srbija, u obje kategorije Direct i Integrated, ova agencija osvojila je četiri Grad Prix-a.
“Ponosni smo što smo dio najboljeg networka kao i na činjenicu da već sada u kontinuitetu uspješne ocjene kampanja obilježavaju rad naših agencija. Dio uspješne prakse imali smo priliku i predstaviti na ovogodišnjem Golden Drum Festivalu u okviru panel diskusije o neuromarketingu”, izjavila je Vesna Vlašić Jusupović, Managing Director McCann Sarajevo.
Pablo Walker, predsjednik McCann Worldgroup Europe naveo je:“Uspjeli smo razviti kreativnu kulturu u kojoj rad i rezulati na prvo mjesto stavljaju izvrsnost. Očaran sam kad vidim kako su naši napori nagrađeni diljem tržišta središnje i istočne Evrope.”