Već treću godinu zaredom trgovci odjevnim predmetima i galanterijom uvršteni u vodećih 250 bilježe bolje rezultate u odnosu na trgovce drugim proizvodima, navodi se u izvještaju konsultantsko-revizorske kompanije Deloitte “Globalna snaga maloprodaje 2017”.
Istorijski gledano, riječ je ujedno o najprofitabilnijoj kategoriji trgovaca na malo, a poslovna godina 2015. nije u tom smislu nikakva iznimka.
Ipak, daleko najveći po prihodima (dvije trećine od vodećih 250) i najbrojniji prema zastupljenosti (njih 133 od ukupno 250 vodećih) su trgovci iz sektora potrošačkih dobara velikog obrtaja, uz prosječan godišnji prihod od gotovo 21,6 milijardi američkih dolara, navodi se u sapćenju.
Također se ističe kako nivo globalizacije u trgovini na malo ne pokazuje značajne pomake u odnosu na prethodno promatrano razdoblje.
Dvije trećine vodećih 250 trgovaca na malo poslovalo je izvan granica matičnih zemalja, što u prosjeku znači u više od deset zemalja, i na nivou kompozitnog pokazatelja ostvarilo je gotovo jednu četvrtinu prihoda od prodaje u inostranstvu.
U izvještaju “Globalna snaga maloprodaje 2017” raspravlja se i o znanosti i umjetnosti o klijentima kao doprinosu trgovcima u strukturiranju novih iskustava uz pomoć odgovarajuće tehnologije, ali i pomoć u osnaživanju vjernosti kupaca.
Ono što se nekad smatralo futurizmom, sada je minimalni ulog. Inovatori u sektoru trgovine na malo svjesni su da tehnologija nije više samo modni dodatak iskustvu kupovine, već sam kamen-temeljac.
Ipak, tehnologija sama za sebe nije dovoljna. Kupci su u stalnoj potrazi za novim i inovativnim proizvodima i iskustvima, navodi se. (Hina)