Prethodnu 2021. godinu za kompaniju Alma Ras okarakterisali su brojni rezultati, pa čak i rekordni u određenim segmentima poslovanja počevši od broja uposlenika, do rasta prometa za 16 posto u odnosu na 2020. godinu.
– Prošili smo i maloprodajnu mrežu, web shop i na druga tržišta, te implementirali inovacije u projektima i novim proizvodima, a sve to zahvaljujući lojalnim kupcima koji prepoznaju kvalitet brendova naše kompanije više od dvije decenije – kažu iz kompanije.
Svjesni sve većih želja potrošača, pored konstantnog podizanja kvaliteta, kontinuirano rade na inovacijama i svjetske trendove donosimo na bh. tržište.
Prethodne godine izašli su na američko tržište zahvaljujući saradnji s tekstilnom kompanijom Commando, te je intenzivirana saradnja s globalnim liderom Hugo Boss.
Povećan broj uposlenih – rekordna od osnivanja
– Zahvaljujući kontinuiranom rastu, prošle godine je otvoreno 86 novih radnih mjesta, što je našu širu porodicu dovelo do sastava od 1.296 uposlenika, a već početkom ove brojimo 1.300 članova. Posebno smo ponosni na činjenicu da smo imali 38 internih unapređenja, a od tog broja čak 84 posto uposlenika bili su šivači. Sve ovo je omogućio ARcademy centar koji smo osnovali još 2020. godine – ističu.
Ovo ulaganje smatraju još jednim načinom da na duži vremenski period očuvaju stabilnost kompanije i konkurentnost.
– Samo prošle godine, u Alma Ras uposlenike investirano je 340.000 KM. Čvrsto vjerujemo da je zajednički rad na poboljšanju uslova rada i kreiranju pozitivnog radnog okruženja, našu kompaniju i ove godine dovelo do titule najpoželjnijeg poslodavca u kategoriji Fashion&Retail – navode iz kompanije.
Ulaganje u infrastrukturu u iznosu od 1.853.000 KM
– Najznačajniji infrastrukturni projekat koji smo započeli prethodne godine jeste nova upravna zgrada u Visokom. Objekat se prostire na 1200 m, a enterijer je uređen prema najnovijim svjetskim standardima. Završetak radova očekuje se početkom marta, kada će se i obilježiti 24 godine uspješnog postojanja i poslovanja naše kompanije. Proširena je i mreža maloprodajnih objekata, te je otvoren i četvrti objekat u Sloveniji, dok smo u BiH otvorili još jednu poslovnicu u Mostaru i Cazinu, te su renovirani postojeći objekti u Tuzli i Gradišci – saopšteno je iz kompanije.
Uz angažman iskusnih konsultanata iz Deloittea uspješno su prošli i tranziciju upravljanja kompanijom.
– Uz najbolju svjetsku i regionalnu praksu, implementirana su pravila i propisi koji će dodatno učvrstiti upravljanje, ali i osigurati daljni razvoj kompanije, imenovanjem nove Uprave Društva i harmoniziranjem svih odjela u zajednički sistem djelovanja, gdje je u fokusu klijent, odnosno kupac – riječi su Rasima Memagića, izvršnog direktora kompanije Alma Ras.
Inovacije u proizvodnji i usmjerenje na održivi razvoj
Prethodna godina donijela je uspjeh i Alma Ras brendu čiji kreativni tim je lansirao prvu kolekciju kupaćih kostima u vlastitoj proizvodnji. Razvijanje jednog ovakvog proizvoda zahtjevalo je usavršavanje i implementaciju sasvim nove tehnike, gdje je bila potrebna dodatna edukacija uposlenih.
– Težimo ekološkoj i društvenoj osvještenosti, te smo svoje poslovanje i usmjerili ka tome. Pokrenuli smo određene eko projekte koji su doprinijeli lokalnim zajednicama i učestvovali u mnogim projektima za zbrinjavanje otpada. Svi ti procesi doprinijeli su da u izazovnoj 2021. godini dobijemo i jedan od najvažnijih certifikata u tekstilnoj industriji, a riječ je o GOTS certifikatu. To znači da ćemo i implementirati i najnoviji trend u svijetu, tj. ići u smjeru razvoja novih organskih proizvoda. Više ćemo biti usmjereni na održivi razvoj: instalirati solarne panele, smanjiti otpad u proizvodnom procesu. U planu je nabavka i nove krojne linije zahvaljujući kojoj će se smanjiti potrošnja energije za 30 posto, ubrzati proces proizvodnje i unaprijediti kvalitet proizvoda – kažu iz kompanije Alma Ras.